Gå til innhold

Er Globalwin goop ubrukelig?

fudun

Anbefalte innlegg

bestilte nettopp nye deler til pc'n, bl.a. xp2200+ og Glacialtech Igloo Silent Breeze. Men jeg glemte kjølepasta.

Det mest fornuftige kjøpet jeg ser nå, er å gå i butikken til komplett og kjøpe GlobalWin goop til 30 spenn.

http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...8&GrpID=11&s=pl

Litt håpløst å måtte bestille Arctic Silver fra Microplex, da det koster mer bare å få det tilsendt enn det koster å tusle ned og kjøpe på Komplett.

Hvor krise er dette? Det er kanskje ikke verdens råeste kjøler uansett, men Globalwin goopet funker kanskje?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

GlobalWin pastaen funker fett den. Bare husk å rense kjøleren og kjerne før du begynner så går det bra. Sjekk forøvrig goopguiden.

Bruker den selv på min XP2000 (palomino) med en billig kjøler. Sitter så ved 40grader idle. Du vil få noe lignende, kanskje bedre med din CPU, da du har thoroughbred og den utvikler mindre varme selv om den er raskere.

Edit:

Merk: Pastaen er effektivt engangs da du må sprette opp posen den er i for å få den ut. Noe som blir et fryktelig griseri om du pakker den ned igjen for senere bruk (noe jeg likevel har gjort!).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...