VanOrton Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Jeg har plutselig fått litt problemer med å motta gmail i outlook 2003. har fungert helt fint frem til idag, men idag kom følgende dialogboks opp: Skriv inn nettverkspassord: Skriv inn brukernavn og passord. Server: pop.googlemail.com Brukernavn [email protected] Passord: står ingenting Har forsøkt å skrive inn passordet mitt her, men får fremdeles ikke mottat mail. Hvorfor kommer denne boksen plutselig opp, er det noe jeg kan gjøre for å fikse det? Lenke til kommentar
bouncer123 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Er det ingående eller utgående mail-server du har skrevet googlemail.com på ? Lenke til kommentar
VanOrton Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 Er det ingående eller utgående mail-server du har skrevet googlemail.com på ? På inngående har jeg pop.googlemail.com og på utgående har jeg smtp.googlemail.com på akkuratt slik det står i guiden på gmail, settings. har jo brukt samme instillingene i over ett år uten problemer, så jeg forstår ikke hvorfor denne boksen plutselig spretter opp Lenke til kommentar
jarlefosen Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Jeg bruker Thunderbird og pop.gmail.com som server. Jeg har ingen problemer med å motta eller å sende mail! Kanskje serveren pop.googlemail.com har problemer for tiden? Lenke til kommentar
VanOrton Skrevet 18. april 2008 Forfatter Del Skrevet 18. april 2008 Jeg bruker Thunderbird og pop.gmail.com som server.Jeg har ingen problemer med å motta eller å sende mail! Kanskje serveren pop.googlemail.com har problemer for tiden? Byttet til pop.gmail.com og da kom den med en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå