JFM Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Hei. Jeg går bygg- og annleggsteknikk vg1 (Byggfag) I dag sa mattelæreren min at han tror at vi kommer opp til matte eksamen til våren. Han mente det var 90% sikkert. Han sa at han tror vi kommer opp fordi min klasse er den yrkesfaglige klassen som er best i matte. Han fortsatte med å si, "de på mekken klarer jo knapt å skrive sitt eget navn". Kan jo være at han sier det for å prøve å få oss til å jobbe hardere med matten. Hva tror dere? Skal jeg ta læreren min seriøst? Kommer vi opp i matte eller er det bare noe han sier? Endret 17. april 2008 av JFM Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Mattelæraren vår på ungdomskulen sa at det var ganske sannsynleg at ein del av klassen vår kom til å kome opp i matte munnleg. Og jammen kom eg opp i det òg Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Er vel ikke verre en at du øver i matte, så tar du det som det kommer? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 Er vel ikke verre en at du øver i matte, så tar du det som det kommer? Men jeg er sløv Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Er vel ikke verre en at du øver i matte, så tar du det som det kommer? Men jeg er sløv What! Da får du bare stole på læreren da. Eller nei, da får du bare satse på at læreren lyver da Endret 17. april 2008 av Hille Lenke til kommentar
sindre101 Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Hei.... Dette kan ikke stemme. Hvilken klasse og hva klassen skal opp i blir bestemt/ trukket før skolestart som var 20august eller noe. SÅ DET HAR INGENTING MED HVOR OD EN KLASSE ER... EKSAMEN BLE TRUKKET OG LIGGER I ÅR SKOLENS SAFE. DETTE SA REKTOR TIL OSS, DA NOEN SPURTE. DET DIN LÆRER SA ER BARE TULL Lenke til kommentar
JFM Skrevet 18. april 2008 Forfatter Del Skrevet 18. april 2008 Ro ned med caps lock Det stemmer vel ikke at eksamen blir trukket så tidlig?. Lenke til kommentar
eckmann Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Ro ned med caps lock Det stemmer vel ikke at eksamen blir trukket så tidlig?. I blandt kan det virke som at skolene selv velger ut hvilke klasser som skal opp i hva, men dette er nok ikke tilfelle. Da jeg gikk på vgs sa forøvrig alle lærerne at de var sikre på at klassen/gruppen min kom opp i faget sitt, nettopp for at du skal øve litt ekstra og gjøre det bra uansett hva du måtte komme opp i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå