Gå til innhold

Oppdatert: PS3 vers. av CoD 4 Map Pack kommer 24. April i Europa.


XDamage

Anbefalte innlegg

Skal det komme en oppdatering av selve spillet også??

 

Jepp..

Faen eller, det er sikkert det som skjer med de spillene fra VGP.

Oppgraderingen kommer ikke opp...

Men det må da være en mulighet til å laste den ned fra nettleseren på ps3 fra en eller annen side..?

 

Sjekket US Store, der ligger ikke Map Pack'en. Mulig det ordner seg når den er lagt ut der.

Endret av GTAIV
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Egentlig veldig stretegisk av Microsoft å kjøpe opp de nye kartene i så god tid før GTA IV. Tror det blir laber interesse på PS3 med GTA IV i hyllene om bare 5 dager.

 

No var det vel slik at de nye kartene rett og slett var ferdig til 360 først, så da la IW de ut slik at vi slapp å vente på PS3 versjonen. Tror eg.

 

Forøvrig syns eg Creek er det råeste mappet, men alt i alt likte eg alle mappene godt. Killhouse er usansynlig morr i split-screen, spesielt om man spiller med snipers only. Stemning heimen da for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Egentlig veldig stretegisk av Microsoft å kjøpe opp de nye kartene i så god tid før GTA IV. Tror det blir laber interesse på PS3 med GTA IV i hyllene om bare 5 dager.

 

No var det vel slik at de nye kartene rett og slett var ferdig til 360 først, så da la IW de ut slik at vi slapp å vente på PS3 versjonen. Tror eg.

 

Forøvrig syns eg Creek er det råeste mappet, men alt i alt likte eg alle mappene godt. Killhouse er usansynlig morr i split-screen, spesielt om man spiller med snipers only. Stemning heimen da for å si det sånn.

Enig, likte Creek særdeles godt selv. :)

Lenke til kommentar

Lånte en kompis sin COD4 disc, der kom oppdatering 1.3 og alt funker. Når jeg så putter i min disc kjøpt hos VGP, vil den nedgradere til 1.2 og de nye kartene forsvinner. Kjipt! får bare håpe de oppdaterer den amerikanske versjonen til 1.3 om ikke alt for mange timer...

Lenke til kommentar

Amrikanske 3.0 oppdatering er ute!!!

 

Og mine EU maps er ikke der, bummer...

 

Hey Everyone –

 

Heads up for international users purchasing the Variety Map Pack for the PS3. The Variety Map Pack is Region Locked, which means that you MUST purchase the version of the map pack which is compatible with the version of the Call of Duty 4: Modern Warfare game disc that you have.

 

For example:

 

If you have the GERMAN version of the game, you MUST purchase the GERMAN version of the map pack.

 

If you have the UK version of the game, you MUST purchase the UK version of the map pack.

 

Just make sure that the Disc version and the Map Pack version matches up. If you have an UK version of the game, DO NOT purchase a German version of the map pack. It won’t work. The same goes for any other mismatched version.

 

For those of you who may have already purchased the incorrect language for the game disc you have, we are currently talking with Sony regarding any options you may have.

 

Kilde...

 

Bare å krysse fingrene for at vi grunkene igjen...

Endret av harley1340
Lenke til kommentar
Ser ut som vi som har handla på VGP ikke kan laste ned på EU, bummer... :no:

 

Tragiske greier ... samme var det med WarHawk. Jeg kjøpte det fra VGP og når booster packen kom satt jeg med skjegget i postkassa. Siste gang jeg kjøpte et spill med online features fra utlandet.

Lenke til kommentar
Ser ut som vi som har handla på VGP ikke kan laste ned på EU, bummer... :no:

 

Tragiske greier ... samme var det med WarHawk. Jeg kjøpte det fra VGP og når booster packen kom satt jeg med skjegget i postkassa. Siste gang jeg kjøpte et spill med online features fra utlandet.

 

Ja veldig merkelig hvor utrolig vanskelig dette skulle være.. Kjøpte også Warhawk fra utlandet.. Kjøpte derfor addon pakken på us store. Samme med COD4.. Kjøpt i canada, så da går jeg SELVFØLGELIG inn på us store å kjøper den. Dette synes jeg ikke er noe merkelig i det hele tatt, tar det faktisk som en selvfølge.

Lenke til kommentar
Ja veldig merkelig hvor utrolig vanskelig dette skulle være.. Kjøpte også Warhawk fra utlandet.. Kjøpte derfor addon pakken på us store. Samme med COD4.. Kjøpt i canada, så da går jeg SELVFØLGELIG inn på us store å kjøper den. Dette synes jeg ikke er noe merkelig i det hele tatt, tar det faktisk som en selvfølge.

 

Virket det? :hmm: Hadde et lignende problem med UT3 kjøpt fra VGP:

Jeg lastet ned map packen fra US store, kom ingen nye maps i spillet.

Lastet ned fra EU store, kom heller ingen maps i spillet. Rart, virker

som det er noe som skurrer mellom US spill og EU konto i visse

tilfeller, uannsett hvilke store man laster ned fra.

 

En ting er i alle fall sikkert, jeg skal ha EU versjon av GTA IV! :D

Endret av XDamage
Lenke til kommentar
Ser ut som vi som har handla på VGP ikke kan laste ned på EU, bummer... :no:

 

Tragiske greier ... samme var det med WarHawk. Jeg kjøpte det fra VGP og når booster packen kom satt jeg med skjegget i postkassa. Siste gang jeg kjøpte et spill med online features fra utlandet.

 

Ja veldig merkelig hvor utrolig vanskelig dette skulle være.. Kjøpte også Warhawk fra utlandet.. Kjøpte derfor addon pakken på us store. Samme med COD4.. Kjøpt i canada, så da går jeg SELVFØLGELIG inn på us store å kjøper den. Dette synes jeg ikke er noe merkelig i det hele tatt, tar det faktisk som en selvfølge.

 

Det er jo ikke en selvfølge når de skryter av at spillene er sonefrie ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...