Libra1988 Skrevet 24. april 2008 Rapporter Del Skrevet 24. april 2008 Spillet har oppdatert seg og jeg ser at det ligger 3 nye maps ppå online delen, men får ikke tilgang. seff! Men finner ikke noe cod greier på ps storen. Noen som har fått lastet det ned? Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 24. april 2008 Rapporter Del Skrevet 24. april 2008 (endret) Ligger en map pack på ps-store. nå. Er de værdt 75kr? Typisk at de er billigere til x-boxen... Eller kanskje vi må betale mer pga norge skal være best i å være dyrest? Endret 24. april 2008 av The_Free_Man Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 24. april 2008 Rapporter Del Skrevet 24. april 2008 Ligger en map pack på psn nå. Er de værdt 75kr? Typisk at de er billigere til x-boxen... Eller kanskje vi må betale mer pga norge skal være best i å være dyrest? By far det beste fps spillet jeg har spilt, så det er verdt det for meg=P Men litt mye for noen maps ja Lenke til kommentar
Candey Skrevet 24. april 2008 Rapporter Del Skrevet 24. april 2008 Det er 4 nye maps i packen. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 24. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. april 2008 Ser ut som enten Sony vil ha en del av kaka, eller så har Infinity Ward skjønt at folk kommer til å betale uannsett hva det skulle være for nye CoD 4 brett. Lenke til kommentar
Aktair67 Skrevet 24. april 2008 Rapporter Del Skrevet 24. april 2008 Ser ut som enten Sony vil ha en del av kaka, eller så har Infinity Wardskjønt at folk kommer til å betale uannsett hva det skulle være for nye CoD 4 brett. Er det noen som vet om man har mapsa kun på brukeren man kjøpte de med eller er det på hele maskinen? Lenke til kommentar
amouth Skrevet 24. april 2008 Rapporter Del Skrevet 24. april 2008 Jeg får ikke oppgraderingen når jeg starter spillet... Jeg har til og med kjøpt kartene Hvordan kom oppgraderingen til dere?? Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 24. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. april 2008 Jeg får ikke oppgraderingen når jeg starter spillet...Jeg har til og med kjøpt kartene Hvordan kom oppgraderingen til dere?? Har du installert pakken etter at du kjøpte den? Hvis ikke så ligger filen under game/spillkategorien på XMB. Lenke til kommentar
amouth Skrevet 24. april 2008 Rapporter Del Skrevet 24. april 2008 Jeg får ikke oppgraderingen når jeg starter spillet...Jeg har til og med kjøpt kartene Hvordan kom oppgraderingen til dere?? Har du installert pakken etter at du kjøpte den? Hvis ikke så ligger filen under game/spillkategorien på XMB. Det har jeg... Har det noe å si at jeg kjøpte pakken på eu psn, mens spillet er fra VGP? Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 24. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. april 2008 Jeg får ikke oppgraderingen når jeg starter spillet...Jeg har til og med kjøpt kartene Hvordan kom oppgraderingen til dere?? Har du installert pakken etter at du kjøpte den? Hvis ikke så ligger filen under game/spillkategorien på XMB. Det har jeg... Har det noe å si at jeg kjøpte pakken på eu psn, mens spillet er fra VGP? Hmm, usikker, men kanskje. Jeg fant aldri EU UT3 map packen som jeg brukte på US utgaven av UT3, så kanskje det er noe lignende som skjer. Hvis du går på LAN games, ligger ikke de nye kartene nederst på kartlista? Lenke til kommentar
shaker Skrevet 24. april 2008 Rapporter Del Skrevet 24. april 2008 Har spilt 3 av kartene og Creek er nok det nye favorittkartet mitt Lenke til kommentar
Frozt Skrevet 24. april 2008 Rapporter Del Skrevet 24. april 2008 har prøvd banene alle untall lageret. hittil er Broadcast min favoritt. Creek står nå øverst på hat listen min. Lenke til kommentar
Candey Skrevet 24. april 2008 Rapporter Del Skrevet 24. april 2008 Creek er den beste her også. Lenke til kommentar
GTAIV Skrevet 24. april 2008 Rapporter Del Skrevet 24. april 2008 jeg har lastet ned og installert de nye brettene, men finner de ikke, hverken på LAN, private match eller online. Noen som vet hvorfor? Lenke til kommentar
harley1340 Skrevet 24. april 2008 Rapporter Del Skrevet 24. april 2008 Ser ut som vi som har handla på VGP ikke kan laste ned på EU, bummer... Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 24. april 2008 Rapporter Del Skrevet 24. april 2008 Egentlig veldig stretegisk av Microsoft å kjøpe opp de nye kartene i så god tid før GTA IV. Tror det blir laber interesse på PS3 med GTA IV i hyllene om bare 5 dager. Lenke til kommentar
GTAIV Skrevet 24. april 2008 Rapporter Del Skrevet 24. april 2008 (endret) Ja jeg kjøpte på VGP, men får lastet ned og installert uten problemer. de bare kommer ikke opp?!?! Det burde jo ikke ha noe å si! Endret 24. april 2008 av GTAIV Lenke til kommentar
amouth Skrevet 24. april 2008 Rapporter Del Skrevet 24. april 2008 (endret) Jeg har også kjøpt fra VGP, men mitt problem er at det ikke kommer noen oppgradering av cod når jeg starter spillet. Har lastet ned pakken i psn store også:S Endret 24. april 2008 av TLF :D Lenke til kommentar
GTAIV Skrevet 24. april 2008 Rapporter Del Skrevet 24. april 2008 Skal det komme en oppdatering av selve spillet også?? Lenke til kommentar
amouth Skrevet 24. april 2008 Rapporter Del Skrevet 24. april 2008 Skal det komme en oppdatering av selve spillet også?? Jepp.. Faen eller, det er sikkert det som skjer med de spillene fra VGP. Oppgraderingen kommer ikke opp... Men det må da være en mulighet til å laste den ned fra nettleseren på ps3 fra en eller annen side..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå