larsmartin1988 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Hei Jeg har noen film-filer på pcen som har lyst til å lage en DVD ut av. Alle filene er ".avi", men når jeg prøver å importere dem kommer det feilmelding: "Unsupported audio rate in file" og får derfor ikke åpnet filene. Programmet jeg bruker er Adobe Premiere Pro 2.0 Håper noen har opplevd noe lignende eller har noen tips Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Prøv å finne noe freeware verktøy på nette som kan separere audio og video. Så importere du dem separat og legger lyden tilbake i premier. (meget enkelt å gjøre). Få lyden ut som WAV fil og ikke som komprimert MP3 osv. AKIRA Lenke til kommentar
larsmartin1988 Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 Prøv å finne noe freeware verktøy på nette som kan separere audio og video. Så importere du dem separat og legger lyden tilbake i premier. (meget enkelt å gjøre). Få lyden ut som WAV fil og ikke som komprimert MP3 osv. AKIRA takk:) det funket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå