Undrern Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Hva syns folket jeg bør kjøpe? http://www.gooba.no/index.php?show=119&...amp;showid=5554 eller denne, da jeg har en 12" som ikke er aktiv. Og kanskje det er muligheter å koble til 2x12" på denne forsterkeren? http://www.ljudia.no/cgi-bin/no/online/af0no.cgi?id=702030 &cart_id= takker for svar smile.gif Endret 17. april 2008 av mbSolli Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Gooba linkene dine funker ikke. Prøv å legg dem i slik [ url=www.linken.no]her er linken [/ url] Tror ikke jeg ville satset på utstyr fra ljudia og gooba. Hvor mye penger har du å bruke? Lenke til kommentar
Undrern Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 Gooba linkene dine funker ikke. Prøv å legg dem i slik [ url=www.linken.no]her er linken [/ url] Tror ikke jeg ville satset på utstyr fra ljudia og gooba. Hvor mye penger har du å bruke? Linkene er oppdatert nå, og funker Er jo ikke noe å si på produkter fra ljudia, de forhandler jo nesten alt av kjente merkevarer. Men er litt skeptisk på gooba. Noen andre meninger? Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Jeg vil si det kommer litt ann på hva slags subwoofer du har liggende. Er det noe jallagreier, så ville jeg satset på den subben du ser på hos Gooba, hvis ikke ville jeg kjøpt forsterkeren. Forsterkeren fra Ljudia er uansett kraftigere, så det står og faller på basselementet og kassa du har. Ikke kjøp Eltax recieveren, du har nok en minst like god en fra før Lenke til kommentar
Undrern Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 Jeg vil si det kommer litt ann på hva slags subwoofer du har liggende. Er det noe jallagreier, så ville jeg satset på den subben du ser på hos Gooba, hvis ikke ville jeg kjøpt forsterkeren.Forsterkeren fra Ljudia er uansett kraftigere, så det står og faller på basselementet og kassa du har. Ikke kjøp Eltax recieveren, du har nok en minst like god en fra før Har droppet tanken på Eltax recieveren Basselementet jeg har er rockfordfosgate, men det er et bass-element for bil, så kassen er jo drit dårlig og har ikke tid til å bygge ny. Tror jeg går for subben hos gooba, da jeg fikk den ganske billig. Eller? Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Hvis du har en RF sub, så er nok den av minst like god, om ikke bedre, kvalitet som den subben som selges hos Gooba. Det er en noname subwoofer som jeg ikke finner noe særlig om på nettet og din RF sub vil nok spille bedre enn denne om du kobler den på den forsterkeren du fant hos Ljudia. Men får du subben fra Gooba billig nok kan du jo slå til på den hvis du vil Lenke til kommentar
Undrern Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Hvis du har en RF sub, så er nok den av minst like god, om ikke bedre, kvalitet som den subben som selges hos Gooba. Det er en noname subwoofer som jeg ikke finner noe særlig om på nettet og din RF sub vil nok spille bedre enn denne om du kobler den på den forsterkeren du fant hos Ljudia. Men får du subben fra Gooba billig nok kan du jo slå til på den hvis du vil Fant heller ingenting på nettet så ble litt skeptisk. Fikk den på gooba for 1250 inkl frakt. Og får nå tak i den forsterkeren hos ljudia for 1100,- og med den kan jeg drive 2x12. Så tror nok jeg går for den, lurt? Noen som kan si hva som skal stå der man skal koble til sub/effektforsterker, hvis man ikke skal bruke de vanlige høytalerutgangene? Endret 17. april 2008 av mbSolli Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Er noen forsterkere som har sub-out ellers så funker det ofte med pre-out. Hvilken forsterker er det snakk om? Lenke til kommentar
Undrern Skrevet 18. april 2008 Forfatter Del Skrevet 18. april 2008 Er en Sansui AV surround stereo receiver RZ-5110AV Går det ikke an å koble den til på utgangen(rec) til samme kanal som musikken kommer inn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå