ironic Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Pikk, pupp og promp. Hvor supert er det i en superheltfilm? Les mer Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Jeg likte den ikke. Epic Movie var litt mer artig. Alt i alt, kjedelig. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Jepp , jeg ventet meg dette ja Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Jepp , jeg ventet meg dette ja Du sa du trodde den kom til å bli bra? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Ble overrasket da jeg så at den fikk terningkast 4 på vg. Lenke til kommentar
Ironbeast Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Regnet med denne kom dårlig ut. Even though jeg liker sånne filmer xD Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Hadde egentlig forventet meg 1/10, men.. Lenke til kommentar
Haarvekst Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Av en eller annengrunn elsker jeg sånne filmer, og dårlig karakterer er somregel et tegn på en bra parody film. men ikke sammenlign dette med epic movie og meet the spartans. Denne er lagd av legnende innen parody film. Går helt tilbake til den klassiske tv serien police squad. Verdt å sjekke ut foresten Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Date Movie, Epic Movie, Meet The Spartans og nå Superhero Movie er filmer som gir meg lyst til å utdøve vold, og er filmer som gjør at jeg oppfordrer alle til piratkopiering av dårlig film. Jeg unner manusforfatterene intet godt, og håper de blir truffet av bussen snarest. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Ikke sett denne enda, men jeg gleder meg til å se den. Selv om slike filmer er elendig og har meget barnslig humor, så synes jeg de er morsomme. F.eks Scary movie serien. hold på å dø av latter Lenke til kommentar
DNA Skrevet 19. april 2008 Rapporter Del Skrevet 19. april 2008 Så Superhero Movie i dag, var så dårlig at jeg slo av filmen etter 1/3. Lenke til kommentar
entername Skrevet 20. april 2008 Rapporter Del Skrevet 20. april 2008 Dette blir akkuratt som scary movie serien (med unntak av eneren som faktisk er morosam uansett) grei engangsopplevelse men ikkje noko du gidder og betale penger for eller kose deg med i ein kinosal. Ser heller ikkje heilt påenget med og lage denne filmen ettersom The Mystery Men allerede i 99 gjorde ein god jobb med og hetse superheltar. Btw for dei som ikkje har høyrt om den innehld filmen karaterkarar som Invisible Boy kan bli usynlege når ingen ser på, eller inderen som er har evnen til og vere dødeleg med gafler, sjeier og diverse andre kjøkkenredskaper. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 24. april 2008 Rapporter Del Skrevet 24. april 2008 (endret) Vg sin anmelder gav den 4! Ganske bra gjort spør du meg. Når de i tillegg gir filmer som into the wild(8,3 imdb) og 300(7,9) terningskast 3, og rangerer de dermed under Superhero movie med en rating på 3,6 på imdb, begynner jeg virkelig å lure. Endret 24. april 2008 av Cuz Lenke til kommentar
Henrik Salthe Skrevet 24. april 2008 Rapporter Del Skrevet 24. april 2008 Vg sin anmelder gav den 4!Ganske bra gjort spør du meg. Når de i tillegg gir filmer som into the wild(8,3 imdb) og 300(7,9) terningskast 3, og rangerer de dermed under Superhero movie med en rating på 3,6 på imdb, begynner jeg virkelig å lure. Moralen er vel at du heller bør lese kulturo:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg