Gå til innhold

Kulturo: Superhero Movie


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Av en eller annengrunn elsker jeg sånne filmer, og dårlig karakterer er somregel et tegn på en bra parody film.

men ikke sammenlign dette med epic movie og meet the spartans.

Denne er lagd av legnende innen parody film.

Går helt tilbake til den klassiske tv serien police squad. Verdt å sjekke ut foresten :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Date Movie, Epic Movie, Meet The Spartans og nå Superhero Movie er filmer som gir meg lyst til å utdøve vold, og er filmer som gjør at jeg oppfordrer alle til piratkopiering av dårlig film. Jeg unner manusforfatterene intet godt, og håper de blir truffet av bussen snarest.

Lenke til kommentar

Dette blir akkuratt som scary movie serien (med unntak av eneren som faktisk er morosam uansett) grei engangsopplevelse men ikkje noko du gidder og betale penger for eller kose deg med i ein kinosal. Ser heller ikkje heilt påenget med og lage denne filmen ettersom The Mystery Men allerede i 99 gjorde ein god jobb med og hetse superheltar. Btw for dei som ikkje har høyrt om den innehld filmen karaterkarar som Invisible Boy kan bli usynlege når ingen ser på, eller inderen som er har evnen til og vere dødeleg med gafler, sjeier og diverse andre kjøkkenredskaper.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...