kalle101 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Har mista pengboka mi med 3000kontanter, bankkort, sertifikat, busskort og bilvaskkort. Trenger tips til hvor jeg skal lete! Hadde egentlig tenkt å dra på kino med venner ikveld, men er i så dårlig humør pga pengeboka at jeg vet ikke om jeg gidder. Så please! Kan noen muntre meg opp!??? Lenke til kommentar
Skyline1 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Life sucks and then you die. Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Det er et herk å erstatte tingene dine. Har du forresten husket å sperre kortene dine? Men husk; Det kunne vært verre! Bare godta at mistet er mistet å gå videre. Å deppe over ting som kan erstattes hjelper ikke! Forresten, sjekk i hanskerommet på bilen, ev til venstre for førersetet(mellom døren og setet! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Mistet den ute eller hjemme? Lenke til kommentar
kalle101 Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 aner ikke. Bare finner den ikke, og har vært både ute og hjemme siden sist. Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Du vil ikke tro det, men jeg mistet min svindyre Björn Borg pengebok med 3000 kroner i, pluss noen kort. Dette skjedde på vei til Tyrkia. Vanskelig å forklare hvor lei seg en 11 år gammel gutt var da han, etter den lange reisen oppdaget at pengeboken hans var borte. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) ok, jeg kan prøve å muntre deg opp litt med den eneste vitsen jeg kan.. "De selger ikke gulrøtter, men stang-selleri!" Blei det no bedre? Ps. Nå som du har mista lommeboka, så kommer du ihvertfall til å passe veldig godt på den neste! Det er det eneste positive en kan dra ut av noe sånt.. Endret 17. april 2008 av Melisma Lenke til kommentar
Atatar Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 På tirsdag mista jeg kortmappa, brukte hele dagen på å ringe rundt etter plasser jeg var etter sist jeg så den, men da jeg kom hjem og leita litt, så lå den på gulvet, selv om jeg hadde leita der. Så bare hold oppe håpet Lenke til kommentar
Joney Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Ring alle plasser hvor du har vært, "gå dagen baklengs" via sykkel eller noe... EDIT: + ring ditt lokale politikammer og spør om de har fått inn en lommebok. Husk å ta med pass dersom det er tilfelle. Endret 17. april 2008 av Joney Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå