Gå til innhold

OPM UK Reviews GTA 4 - 10/10!

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Nevntes det noe negative ting i ps3 versjonen i det heletatt?

Er jo ofte slik med hypede spill, man ser mye på det gode istedenfor.

Som typ Halo3.

Altså kan det godt være at det er der.

Hadde jeg testet spillet så hadde jeg kommentert det uansett

om det var popups eller ikke, siden det har vært en plage i de tidligere spillene.

Men jaja, du har jo litt god tid på deg :]

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Jeg tipper helikopteret er noe drit i 360versjonen også.

Sikker kameragreiene også.

Så hvis man tenke seg om da, så nevnes ikke absolutt alt i begge

anmeldelsene, selvom de med stor sjanse er i begge versjonen. (kamera og helikoptergreia)

Så hvem vet med popups, det er jo normalt med gtaspillene ^^

Håper det fikses med harddisk, men får vel ikke vite det på ei stund.

Lenke til kommentar

Helikopterstyringa gjelder nok hvis man velger å styre det

med sixaxis motion controls. Kan ikke tenke meg at det skulle

være så mye vanskeligere enn før å styre det med stikka.

Kameraproblemene skulle man jo tro eksisterer i begge versjonene ja. :hmm:

Lenke til kommentar

"Hei. Hvis du bestiller nå vil du være på førsteleveringen, men det er fare for at den vil komme en dag for sent på grunn av sen utsendelse fra leverandør. Dette gjelder for alle butikker og webbutikker i hele Norge. Med vennlig hilsen / Kind regards Alexander Folstad"

Dette svaret fikk jeg fra gamezone.no da jeg spurte om jeg var sikret ett eksemplar av GTA IV til PS3...

Lenke til kommentar
"Hei. Hvis du bestiller nå vil du være på førsteleveringen, men det er fare for at den vil komme en dag for sent på grunn av sen utsendelse fra leverandør. Dette gjelder for alle butikker og webbutikker i hele Norge. Med vennlig hilsen / Kind regards Alexander Folstad"

Dette svaret fikk jeg fra gamezone.no da jeg spurte om jeg var sikret ett eksemplar av GTA IV til PS3...

så lenge du er på førsteutsendelsen så er det jo greit... Bestillte fra gamezone for noen måneder siden og er på samme forsendelse, virker jo som om dem har bestillt ganske mange da, evt fått inn få ordrer

Lenke til kommentar
Hva er poppins for noe?

Jeg tror det er sånn at biler, hus og folk(kanskje spesielt da biler) "popper" opp fra løse luften

Edit: Det var en sugen beskrivelse, men du skjønte kanskje hva jeg mente? :p

Endret av daruu
Lenke til kommentar

Jeg forhåndsbestilte GTA IV til PS3 fra vgp.ca den 2. April. Når er det vanlig at spillet kommer fram i forhold til relase dato? Er først gang jeg forhåndsbestiller fra utlandet, men kan tenke meg at jeg ikke får spillet på relase..?

Lenke til kommentar

Vanligvis så får man vel release-spill enten dagen før, eller samme dag som release-datoen. Kommer til å bli små irritert om jeg får det dagen etter, eller senere.

Gleder meg mer og mer nå. :D Har hatt alle spilla på release siden Vice City, er bare to spill da :p Men uansett, hehe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...