Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Siden microsoftdelen har en post hvor 360-versjonen blir anmeldt, så bør dere også ha en ;] http://www.gta4.net/news/index.php Inni her er noen bittesmå spoilers, ikke noe du må være redd for å lese. Er navnet på radiostasjoner, og grunnen til at Niko går til Liberty City. The Official PlayStation Magazine (OPM UK) has reviewed Grand Theft Auto IV after the magazine was granted access to play the game for a few days last month. The review also gave away the score they gave GTA 4, which is an amazing 10 out of 10. Some of the main points from the article are: (Warning: Contains Spoilers) One reason why Niko goes to Liberty City is to track down the man who betrayed his old army unit. Cars no longer catch fire at the slightest provocation. There are several points at which you make life or death decisions between key cast members. Comedy clubs feature real comedians. "Michelle" is the first girl that Niko hooks up with. Dimitiri Rascalov is Mikhail Faustin's right hand man. Other uses of the phone on missions include calling a target to make him come to the window and into Niko's sniper sight. There is a museum called the Libertonian Museum - which features dinosaur fossils and exploding vases. Environments such as these have been created specifically for shootouts, so there's plenty of cover. The name of every radio station is also revealed: WKTT - We Know The Truth (right wing talk radio) San Juan Sounds (latin) Integrity 2.0 (speech, hosted by Lazlow) Liberty City Hardcore (punk/hardcore) Liberty Rock Radio 97.8 (classic rock) The Vibe 98.8 (soul/R'n'B) PLR - Public Liberty Radio (call-in speech) The Classics 104.1 (old-skool hip-hop) Jazz Nation Radio 108.5 (jazz) Electro Choc (dance) Massive B Soundsystem 96.9 (dance hall) IF99 - International Funk (funk) The Beat 102.7 (contemporary hip-hop) Vladivostok FM (eastern european) Radio Broker (alt rock) Tuff Gong Radio (reggae/dub) K109 The Studio (disco) Fusion FM The Journey (ambient/chillout) KILDE Endret 17. april 2008 av Slettet-uVTr2vDm Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Rockstar har så og si laget sin helt egen sjanger innen spill, og gang på gang overgår dem seg selv, og setter alle som prøver å nærme seg helt i skyggen.. bare å ta av seg hatten Lenke til kommentar
master_al Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Høres jo helt utrolig bra ut, gleder meg kjempe mye. GTA IV må jo nesten bli årets spill, er så god start på året. 12 dager igjen! Endret 17. april 2008 av master_al Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Nå gleder jeg meg helt vilt :O 12 dager er jo kjempelenge Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Det beste er at reviewen ikke nevner noe pop-ups eller draw-ins som 1UP har bekreftet forekommer i 360 versjonen. (Det gjenstår og se om dette bare gjelder den uinstallerte versjonen av GTA IV på 360) OPM anmeldelsen gir forresten et mye bedre inntrykk av at de faktisk har spillt hele spillet, og ikke bare skrevet en review basert på info man kan finne på nettet, som i OXM "reviewen". Ellers kommer det fram i OPM reviewen at GTA IV PS3 støtter Dual Shock 3 rumble. Endret 17. april 2008 av XDamage Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Det beste er at reviewen ikke nevner noe pop-ups eller draw-ins som 1UP har bekreftet forekommer i 360 versjonen. (Det gjenstår og se om dette bare gjelder den uinstallerte versjonen av GTA IV på 360) OPM anmeldelsen gir forresten et mye bedre inntrykk av at de faktisk har spillt hele spillet, og ikke bare skrevet en review basert på info man kan finne på nettet, som i OXM "reviewen". Så du trur OXM bare har funnet info på nett? Nei altså, det er vel kanskje for å ikke spoile for mye? Jeg synes det var noen ting OPM skrev, som jeg ikke ville vite. Men er jo fint når du kan fryde deg over at ps3versjonen KANSKJE er bedre enn 360-versjonen ;d Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Det beste er at reviewen ikke nevner noe pop-ups eller draw-ins som 1UP har bekreftet forekommer i 360 versjonen. (Det gjenstår og se om dette bare gjelder den uinstallerte versjonen av GTA IV på 360) OPM anmeldelsen gir forresten et mye bedre inntrykk av at de faktisk har spillt hele spillet, og ikke bare skrevet en review basert på info man kan finne på nettet, som i OXM "reviewen". Så du trur OXM bare har funnet info på nett? Nei altså, det er vel kanskje for å ikke spoile for mye? Jeg synes det var noen ting OPM skrev, som jeg ikke ville vite. Men er jo fint når du kan fryde deg over at ps3versjonen KANSKJE er bedre enn 360-versjonen ;d Haha, ja, ikke sant. Anyways, installert 360 versjon, og installert PS3 versjon vil nok være helt lik, så, no worries. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Har de installert ps3versjonen i denne testen da? :] La ikke merke til det noen plass. Jeg gleder meg uansett <3 Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Har de installert ps3versjonen i denne testen da? :]La ikke merke til det noen plass. Jeg gleder meg uansett <3 PS3 versjonen har ifølge 1UP en fem minutt lang obligatorisk installasjon. (Som jeg vil tro er rundt 1-2 gigs, basert på hvor lang tid det tar å installere tidligere spill). Dette vil være valgfritt på 360, men det vil nok uannsett være smartest å installere for å få en mest mulig flytende spillopplevelse. Kilde. Yes, gleder meg også! Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Bra review! Gledar meg stort til å sette klørne i denne tittelen! Har de installert ps3versjonen i denne testen da? :]La ikke merke til det noen plass. Jeg gleder meg uansett <3 PS3 versjonen har ifølge 1UP en fem minutt lang obligatorisk installasjon. (Som jeg vil tro er rundt 1-2 gigs, basert på hvor lang tid det tar å installere tidligere spill). Dette vil være valgfritt på 360, men det vil nok uannsett være smartest å installere for å få en mest mulig flytende spillopplevelse. Kilde. Yes, gleder meg også! 5 min blir lite iforhold til heile opplevinga. Eg kjem lett til å køyre denne installasjonen på 360en min. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Har de installert ps3versjonen i denne testen da? :]La ikke merke til det noen plass. Jeg gleder meg uansett <3 PS3 versjonen har ifølge 1UP en fem minutt lang obligatorisk installasjon. (Som jeg vil tro er rundt 1-2 gigs, basert på hvor lang tid det tar å installere tidligere spill). Dette vil være valgfritt på 360, men det vil nok uannsett være smartest å installere for å få en mest mulig flytende spillopplevelse. Kilde. Yes, gleder meg også! Ifølge kilden til videogaming... optional sixaxis controls for bike, chopper and boat. chopper takes a little practice, but it's pretty good. ser bra ut. Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 5 minutter install? So what?! På GT5P måtte jeg først installere ca. 6GB (Blu-ray) og så laste ned en stor update fra nettet før jeg kunne spille. Tror det tok over en halvtime. Gjorde meg ingenting når spillet er så bra som det er. Tenker det blir samme med GTIV. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Godt du forsvarar fronten ingen angrip asdf... Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Akkurat nå tyder det slikt att jeg får 360 versjonen i postkassa og jeg selger den fortløpende og jeg skaffer PS3 versjonen da den har ikke popins. Må vente til dem "nøytrale" anmeldelsene fra Gametrailers, Gamespot, IGN sier noe om popins osv! Viss det skjer att PS3versjonen har mindre feil, så da må du grue deg UrgeLoL, denne gangen skal du bli eid!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Kilde osm sier at kun 360 har popins? Blir vel install på den også. Lenke til kommentar
praystation Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Det står jo akkurat det samme på 1up´s PS3 omtale av spillet, så dette gjelder trolig for begge versjonene. KILDE Endret 17. april 2008 av praystation Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Hva vil det si med poppins? Hva er det egentlig? Er ikke veldig rutinert på "gamerspråket"! Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Det står jo akkurat det samme på 1up´s PS3 omtale av spillet, så dette gjelder trolig for begge versjonene.KILDE Jupp, previewen har blitt postet under PS3 GTA IV kategorien også ja, men de avslører at de mest sannsynlig kun har spillt spillet på 360 mot slutten av artikkelen. And, oh yes, the shooting. Pulling the left trigger halfway on the 360 controller lets you aim a weapon freely, while a full pull locks on to the closest enemy or nonplayable character in your camera's view. Hadde de previewet begge versjonene ville de nok skrevet PS3 controller og R2 der. Dette er selvfølgelig ikke bevis på at pop-ins / draw-ins kun skjer på 360, og det vites heller ikke om installering på HDD fikser problemet, ettersom forfatteren ikke nevner om han spillte GTA IV installert eller uinstallert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Jepp, vi får se hvordan det blir. Jeg stikker bare ned på butikken og kjøper det som kommer best ut på testene, når en skikkelig test kommer. Endret 17. april 2008 av Slettet-uVTr2vDm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå