Nedward Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Vel, som topic sier, hardware.no vises som en helt hvit side (uten noe på) i Opera 9.27. Jeg har prøvd med IE6 og der virket det som det skulle. Og såvidt jeg er bekjent er det ikke gjort noen endringer i Opera oppsettet mitt som skulle tilsi at en hel side forsvinner. Feilen gjelder også artikkelsider osv. Egentlig alle sider som har http://www.hardware.no/ i adressen. Det kan forsåvidt nevnes at gamer.no, amobil.no, akam.no og kulturo.no fungerer slik de skal. Ja, også er det en bug på kulturo.no som jeg i lengre tid har fundert på. Av og til så flytter logoen oppe i venste hjørne seg oppover når man drar musa over linkene "forside", "anmeldelser", "nyheter" osv. som er på den øverste tekstlinja. Men det varierer fra gang til gang om det er mulig å gjøre det. Og noen ganger så flytter den seg oppover i det man laster siden. Denne feilen har jeg hatt i de fleste Opera versjoner siden kulturo.no ble lansert. Endret 17. april 2008 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Hmm, Dette var da litt mystisk Har du mulighet for å legge ved et skjermbilde av dette? Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Hmm, Dette var da litt mystisk Har du mulighet for å legge ved et skjermbilde av dette? Dessverre. Feilen er borte. Det kom i orden kort tid etter jeg opprettet tråden. Jeg har ikke gjort noen endringer i opsettet til Opera (hvis det var forsiden til hardware.no du tenkte på). Hvis det var feilen på kulturo.no du tenkte på så ser det slik ut i Opera 9.27: Jeg lastet siden på nytt 3 ganger etter hverandre (uten å bruke ctrl+r/reload knappen) ved å gå til en annen side og skrive adressen på nytt. Hvis jeg prøver å opdatere siden så endre ikke posisjonen til bildet seg i det heletatt. Faktisk så virker det som det bildet flytter seg lengre opp jo flere endringer som er gjort på forsiden siden forrige besøk. Edit: Ved nermere granskning så ser det ut som logoen flytter seg "et hakk" oppvoer for hvert bilde som lastes på siden. Endret 17. april 2008 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå