Kurt Grusom Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Funker dette, eller må det være norske spill? Håper da virkelig den er sonefri... Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 EDIT: Fant ut nå at den IKKE er sonfri. Men spillene hos play.com - Er de i PAL? Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Med freeloader kan du spille de fleste amerikanske wii-spillene. Mario Kart er vel første unntak mener jeg å huske. Lenke til kommentar
master_al Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) http://www.vooks.net/modules.php?module=article&id=12687 Litt info om Freeloader og noen av spillene som virker. Mange Gamecube spill virker ikke f.eks.... Endret 17. april 2008 av master_al Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 Takk for svar. Gjentar; er WII-spillene hos PLAY.COM i PAL?? Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Jepp, de er i PAL. Engelske spill, og i samme sone som oss. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Jepp, de er i PAL. Engelske spill, og i samme sone som oss. triste nyheter siden jeg skal til USA i sommer Men er ikke grensen på 200 kr får å komme vekk fra toll når det gjelder spill fra play.com? så hvor stort utvalg har vi egentlig dersom det skal bli noe billigere? kan hende jeg husker feil her. men men. er på jobb å div sider er låst av, f.eks play.com. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Vel, om du skal til USA i sommer, kjøp en del spill da vel. Så kjøper du en freeloader i tillegg, til en 100-lapp, så er problemet løst. Men ja, er enig i at det er irriterende med slike sperrer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå