Åsmund Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 vet noen om billig lim til kjøleribber? trenger ikke være så veldig HQ. bare den sitter. skal være på chipset isteden for vifta. den bråker! hk: msi kt3 ultra aru Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Du kan jo kjøpe en slik liten Zalman chipset -ribbe. Da får du med termisk lim. Koster rundt femtilappen. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Du kan jo kjøpe en slik liten Zalman chipset -ribbe. Da får du med termisk lim. Koster rundt femtilappen. Jepp, det er sant. Men her er min erfaring med det limet (har en sånn ribbe): Det er jo to tuber, de skal blandes. Den ene var steinhard, og limet var derfor ubrukelig. Det gjorde jo egentlig ikke noe siden jeg hadde AS-lim, pluss at jeg ikke har brukt Zalman-ribba Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 3. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2003 Tror jeg går for zalaman ribba. var limet hardt sa du? på 3dfxcool stod det at de var med dobbelsidig teip og det er jo greit. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Ja, det følger vel med det også, men det leder ikke varme like godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå