Gå til innhold

Spørsmål om reklamasjon når xbox 360 får en rød strek

Anbefalte innlegg

Så ja, den nye garantien microsoft har kommet med gjelder tydligvis tre røde streker og ikke en rød strek. Så hvis det skjer, vil jeg da kunne bruke reklamasjonsretten min før å bytte inn til en ny box? Kjøpte den hos elkjøp, sånne feil SKAL jo ikke skje, selvom det skjer over hele verden :p

EDIT: Bytta fra ring til strek.

Endret av Saykin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke bland garanti og reklamasjonsrett. Det er 5 års reklamasjonsrett på en Xbox.

Selv om det er feil som dekkes av reklamasjonsretten, har du ikke automatisk rett til å kreve omlevering. Les igjennom de andre trådene her om reklamasjonsrett.

Lenke til kommentar
Så ja, den nye garantien microsoft har kommet med gjelder tydligvis tre røde ringer og ikke en rød ring. Så hvis det skjer, vil jeg da kunne bruke reklamasjonsretten min før å bytte inn til en ny box? Kjøpte den hos elkjøp, sånne feil SKAL jo ikke skje, selvom det skjer over hele verden :p

Om det skjer, så har du krav på å få mangelen rettet - enten ved reparasjon, eller ny xbox360. Det første er det som oftest skjer.

Det raskeste for deg er å ringe microsoft, og forklare saken, de kommer og henter boxen, og reparerer den.

Lenke til kommentar

Ja, men det er også mulig å få en rød strek, som ikke er i nærheten så vanlig som tre røde streker. Da gjelder garantien til microsoft i et år, den nye garantien gjelder BARE hvis du får RROD. Det jeg lurer på da, er det elkjøp sin oppgave å prøve å fikse den da eller er det farvel til boxen fordi et års garantien microsoft har satt til alt annet har gått ut.

Endret av Saykin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...