grizley Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Som emnetittelen sier, trenger jeg hjelp til Canon sin DPP. Saken er det at de justeringer jeg gjør i nevnte programvare (sharpening, sat. osv) ikke vises i Windows faks og bildebehandling eller ZoomBrowser EX. Ja, jeg har trykket på save etter at justeringene er blitt gjort Har jeg gjort noe galt? Eller er det DPP som suger? Trenger hjelp da jeg skal ta bryllupsfoto til sommeren, og jeg vil at bildene skal bli så bra som mulig. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Endringene du gjør i DPP vil ikke vises i andre programmer før du eksporterer filene til JPEG. Endringene vil også vises hvis du skriver ut fra DPP. Tom Lenke til kommentar
ahaf Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Når du trykker lagre så lagrer du bare en "oppskrift" på endringer. Denne kan ikke noen andre programmer lese. Du må lagre bildet som JPG eller TIFF fil for å se det ferdige bildet utenfor DPP. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Og bruk Save as..., Lagre som..., og ikke bare Save. RandiA Lenke til kommentar
grizley Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 Da ordnet det seg Takk for hjelpen folkens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå