Patri Ot Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Teori om at hvis både gutt og jente røyker, drikker alkohol hver helg, drikker kaffe og cola (koffein) og har et litt dårlig kostold så reduseres sjansen til å få barn betraktelig. Samt har litt for mange kilo å bære på. Da reduseres også sekslysten tilsvarende. Stemmer dette ? Endret 16. april 2008 av Patri Ot Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Sjansen reduseres PITTELITT, men ikke mye. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Sjansen for å bli gravid blir ikke redusert, men sjansen for å få et barn med skader øker (malformation). Røyking øker sjansen for IUGR (Intra Uterine Growth Retardation, google it), og det gjør også malnutrition (for lite mat) (Gravide som røyker får ofte barn som er 200g lettere enn "vanlige" barn). Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Alkohol minsker fruktbarheten, ja. Artikkel om emne Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Ville aldeles ikke ha valgt dette framfor enn kondom eller p-piller uansett hvor effektivt det var ærlig talt. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Ville aldeles ikke ha valgt dette framfor enn kondom eller p-piller uansett hvor effektivt det var ærlig talt. /signed Det med alkohol stemmer, reagerte ikke på dette da jeg skrev innlegget mitt. Beklager =) Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Det med alkohol stemmer, reagerte ikke på dette da jeg skrev innlegget mitt. Beklager =) Jeg tar ansvar og tilgir deg! Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Det med alkohol stemmer, reagerte ikke på dette da jeg skrev innlegget mitt. Beklager =) Jeg tar ansvar og tilgir deg! W00t! Men nå er jeg OT, Trådstarter: Hva er poenget med å finne ut det? Kondom er jo mye enklere og mye tryggere =) Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Og p- piller er ennå bedre ! ^^ Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 ikke mtp. sjansen for fertilisering Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Problemstillingen for tråden omhandler i større grad helsemessige spørsmål og flyttes dermed til Helse-kategorien. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Sjansen for å bli gravid blir ikke redusert, men sjansen for å få et barn med skader øker (malformation). Røyking øker sjansen for IUGR (Intra Uterine Growth Retardation, google it), og det gjør også malnutrition (for lite mat) (Gravide som røyker får ofte barn som er 200g lettere enn "vanlige" barn). Ungarnske sigøynerer; røyker, drikker og driver faenskap (vold etc..) Likevel popper de 5-12 barn ut. Mao: Det er like effektiv som en "anti-graviditets bønn" før sex. Public Health folkene.... "Lets find out if it can reduce the fertility rate by having one thumb up his nose while having sex!" Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Sjansen for å bli gravid blir ikke redusert, men sjansen for å få et barn med skader øker (malformation). Røyking øker sjansen for IUGR (Intra Uterine Growth Retardation, google it), og det gjør også malnutrition (for lite mat) (Gravide som røyker får ofte barn som er 200g lettere enn "vanlige" barn). Ungarnske sigøynerer; røyker, drikker og driver faenskap (vold etc..) Likevel popper de 5-12 barn ut. Mao: Det er like effektiv som en "anti-graviditets bønn" før sex. Public Health folkene.... "Lets find out if it can reduce the fertility rate by having one thumb up his nose while having sex!" Jeg lo, jeg lover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå