Cold Snake Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Jeg sliter med bølger på skjermen når jeg spiller, og har lest og hørt at jeg bør ha en DVI>VGA overgang, og hva burde jeg kjøpe og har noen en link til der jeg kan kjøpe det og hvor prisen er real Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Ikke så veldig billig, men du finner det her. Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Jeg sliter med bølger på skjermen når jeg spiller, og har lest og hørt at jeg bør ha en DVI>VGA overgang, og hva burde jeg kjøpe og har noen en link til der jeg kan kjøpe det og hvor prisen er real Hvilket kort har du?hvis det er et radeon så skal det være adapter med. Lenke til kommentar
Cold Snake Skrevet 3. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2003 Jeg har hercules 3D prophet 9700 pro, og jeg fikk med en sånn utgang som er blå på enden liksom og liten, og større på den andre siden med tagger.....og jeg fikk med en gul rar ende kontakt greie......sier det deg noe Lenke til kommentar
Cold Snake Skrevet 3. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2003 joda, jeg fikk den med, får håpe det hjelper da, men hva er den greia til egentlig da, er det bare til flat screens eller Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Den jeg har og bruker er lik den på bildet over bare den er blank,det funker kjempefint. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Den saken med liten blå kontakt i ene enden og litt større og med mange flere "pinner" i er mest sannsynlig en dvi-analog overgang. den saken med gule ender er mest sannsynlig en s-video til phono overgang som du kan bruke for å koble kortet til tv slik at du kan se filmer eller bruke tv som spillskjerm. Om du har en vanlig crt skjerm (stor tung dyp og samme utseende som en tv omtrent) skal du koble skjermen på den eneste kontakten på skjermkortet det går. Du har da ikke behov for å bruke den dvi-analoge overgangen og problemet ditt ligger nok på et annet sted. Har du en LCD skjerm (flat, lett, tynn sak) så må du sjekke om den har dvi eller analog kontakt. Om den har dvi kontakt trenger du en dvi kabel som du skal bruke mellom skjerm og kort. Kabelen sine kontater skal da passe til den brede og noe hvite kontakten på skjermkortet og på skjermen vil det være samme type kontakt. Den analoge (på plå kontakt) skal ikke stå i samtidig. Har den ikke dvi inngang må du bruke samme kontakten som på crt skjermen. En dvi-analog overgang er ikke vits i heller. Lenke til kommentar
Cold Snake Skrevet 3. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2003 Jeg har ikke LCD skjerm, men jeg koblet på den DVI utgangen på skjermkortet, så kabelen til skjermen på der igjen, og det ble mye bedre, nå er det 99% bedre, så bare litt bølger, men det er visst jeg studerer på det liksom, hehe, nå ble jeg glad, har sliti med problemet i over 1 år nå Lenke til kommentar
Buzz76 Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Ikke så veldig billig, men du finner det her. Føck 300,- spenn for den overgangen??? Den fulgte med mitt Sapphire kort... i tillegg til 3 andre overganger og 2 cabler til TV Dritbra!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå