tristessor Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 Hei! Jeg byttet ut mitt kjære Abit Kt7a med en kompis fordi han trengte isa slotten. Jeg fikk et Asus A7V133 i bytte. Samtidig som jeg byttet hovedkort satte jeg på en Taisol 760 vifte og den gamle Fop32en fikk avløsning. På Abit kortet klokket jeg min T-bird 1200@1333 og hadde ca43 grader. Nå derimot har 1200 og 52 grader uten lokk på toweret dette målt med Asus Probe. Kødder programmet eller hovedkortet med meg? -eller er vifta satt på feil? Jeg vet at både Asus og Probe ikke er helt til å stole på når det gjelder temp, men allikevell. Jon A. Lenke til kommentar
blackice Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Du kan jo ta på kjøleribba å kjenne etter om det er 52grader! Det kan være ganske mye feilvisning ute å går ja. Du kan jo sjekke at kjøleribba er riktig montert. Lenke til kommentar
tristessor Skrevet 11. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2002 Jeg har sjekket tempen med hånda og den er faktisk kaldere enn meg selv. I alle fall kjennes den ikke varm. SiSoft Sandra Måler den tl mellom 37-40. Det er sikkert mer riktig. Takk i alle fall. [ Denne Melding var redigert av: tristessor på 2002-01-12 09:37 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå