Gå til innhold

Hva har skjedd med sluttstykket.com?

Anbefalte innlegg

Ok, dette regnes kansje som reklame for andre sider, noe som strider imot regelverket på www.diskusjon.no, men det er såpass mange diskusjon-brukere som er brukere av den siden så jeg tenkte at det er vel ikke så ille. Hvis det er det, så får bare en moderator fjerne inlegget og gi meg ei overhøvling. :innocent:

Hva har skjedd? Kommer siden tilbake igjen? Får denne informasjonen når jeg prøver siden:

"R.I.P

Siten er tatt ned, ingen data er tapt" :ermm:

Endret av Elgjeger
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tatt fra et annet forum (Poacher er i styret på kammeret.no)

Poacher skrev:

Holder meg unna denne diskusjonen i all hovedsak, da jeg tror det ikke fører noe godt med seg

Vil bare påpeke en sak for alle sammen som også er nevnt tidligere både her inne på KA og på SL.

KA er et sted.SL er/var en annen ting...

I tillegg er det flere små forum, folk velger selv hvor de ønsker å være i forhold til de retningslinjer som gis fra Admin/Moderatorer etc...

Vil også takke deg Morten for at du la ut et svar på mine vegne i denne tråden etter vår tlf.samtale, for å bremse spekulasjoner omkring hva jeg måtte vite!

Velger også å sette det på trykk fra meg personlig når det gjelder SL.

Jeg viste ikke at det ble tatt ned på formiddagen. Hadde jobbet natten og lå å sov til ca.1800 den dagen. Jeg har holdt på å drukne i SMS og mail (privat) ang. SL

Jeg kan ikke svare dere, fordi jeg vet rett å slett ikke en dritt, noe som gjør meg rimelig .

Jeg har lagt ned så mange timer på SL, at jeg føler liksom jeg har rett til å få et svar fra Admin... men når han konskvent IKKE svarer på tlf, så blir det som det blir.

Hvem den nye eireren er/blir? Aner ikke...!

Når SL er oppe å går igjen? Aner ikke...!

Som jeg sa til Morten i tlf. Så kan det bli litt deilig å være bare en "vanlig" bruker på forum igjen Da jeg hadde mange timer foran PC-en både tidlig å sent på døgnet.

Men jeg må innrømme at det litt "sårt" å IKKE få noe som helst info fra Admin på SL.

Når det er sagt, så er IKKE dette en oppfordring til "heksejakt" på Tom, det ville skuffe meg stort om noen gjorde dette. Tom er en person som jeg har/hadde stor respekt for.

Tom er en dyktig jeger & skytter, men uheldighvis ble fraværende som Admin etterhvert på SL.

Tror ikke jeg vil utdype dette noe mer nå!

Nå skal jeg bare kose meg å smurfe rundt bl.annet her inne

Mer er det ikke å si om den saken

Lenke til kommentar

Det kommer ikke opp igjen. Men det skal bli åpnet en dag, så man kan logge seg inn for å hente ut PM osv. Datoen er ikke satt, men er en stund til. Kommer til å bli annonsert den dagen, men blir kun et engangstilfelle.

Dere får heller boltre dere fast på kammeret.no

Lenke til kommentar

Blir det tilgang til tidligere innlegg osv og da?

I såfall skal jeg hente ned så mye som mulig av ladedata og andre nyttig informasjon!

Men i og med at webcat sitter med domenet, hvorfor kan ikke noen bare kjøpe dette og drive sluttstykket videre fra der det slapp?

Har ikke vært så begeistret for kammeret til nå, men det kom seg da de fikk oversikten som viser nye innlegg.

Men synes fortsatt sluttstykket var mer oversiktelig. Liker ikke designet på kammeret.

Lenke til kommentar
Men i og med at webcat sitter med domenet, hvorfor kan ikke noen bare kjøpe dette og drive sluttstykket videre fra der det slapp?

Det er det flere som har lurt på, gitt. Og prøvd på.

Har ikke vært så begeistret for kammeret til nå, men det kom seg da de fikk oversikten som viser nye innlegg.

Men synes fortsatt sluttstykket var mer oversiktelig. Liker ikke designet på kammeret.

Du kan lett skifte utseendet i kontrollpanelet ditt. Og "Se nye innlegg" fungerer mye bedre enn den innebygde venstrekolonnen med nye innlegg uansett...

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...