Makkafo Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Var i bakken i dag med noen venner og tok en del bilder. her er de jeg er mest fornøyd med. Hva syns dere? Hit me:D Lenke til kommentar
gyt6 Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 greie de, men skulle ha tatt de litt tidligere og fått med solnedgangen spesielt i det bilde bakfra Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 en ting jeg har som mål fremover nå er å alltid ha personen forfra, kjedelig å se rumpe rygg osv. Det første bidlet likte jeg^^ Lenke til kommentar
CFM Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Enig med gyt6: Du skulle tatt bildene litt tidligere.. Men ellers var de fine og skarpe og lite støy Lenke til kommentar
VegardSK Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Greie bilder det her : ) Men helt enig med Zettec angående det å fotografere kjøreren forfra.. Ikke alltid like lett, men husk å spørre kjøreren/vennen om han kommer fs eller bs på railen så blir det bra:) Bilde 2 hadde blitt mye bedre om han hadde stått andre veien på railen slik han gjør på bilde 1.. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Likte også bilde nr.1 best, ikke fordi man får sett ansiktet eller noe men fordi jeg føler det er mer "bevegelse" i bildet. På bilde nr.2 så får jeg en følelse av av kjøreren nesten står stille. Jeg ville også hatt det litt mørkere i himmelen i motsetning til andre her inne. En pen solnedgang ville bare ødelagt siden det er kjøreren som er i fokus her. Vet ikke om du har sett bildene, men photoshooten fra TAC ifjor når de kjørte midt i Oslo en kveld. Det er det nesten helt mørkt rundt kjørerene. Endret 17. april 2008 av Wipeout Lenke til kommentar
Makkafo Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 Ok takk Er litt enig at bilde nummer 2 har litt lite fart i seg.. er ikke sikker på at dette ble siste turen i vinter alikevel:P Men takk igjen Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Hvis du får en annen vinkel på bilde nr.2 så hadde det blitt mye bedre med en gang. OT: Hvor er det Dere kjører? Lenke til kommentar
Makkafo Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 kjører mest i Kirkerud(Ikke så langt unna sandvika) Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Har kjørt endel i Kirkerudbakken og på Kolsås men det begynner vel å bli en 10 år siden jeg kjørte der. Lenke til kommentar
Makkafo Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 hehe kult da:) Kanskje på tide å ta en tur igjen da^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå