dabbo-baze Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Angel'in Heavy Syrup Asobi Seksu Gåte Mew The Mars Volta Mogwai Sigur Rós Time of Orchids Toe Endret 19. mai 2008 av dabbo-baze Lenke til kommentar
Steinvakt Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Glem alt det der. http://profile.myspace.com/index.cfm?fusea...endid=221045244 Blue Basement. Blanding av Indie, rock og eksperimental. Høres veldig ut som Radiohead, The Mars Volta, Pink Floyd.. hva så, dette er verdt lyttet. :!: Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 -Sparklehorse - It's A Wonderful Life Hvordan er det albumet i forhold til Vivadixiesubmarinetransmissionplot? Jeg digger det sistnevnte. Jeg syns Its A Wonderful Life skiller seg ut som den beste plata, litt roligere enn de gamle platene og en del mer fokusert. Lenke til kommentar
Roysten Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Høyr på: Feeder Deathray The Apples in Stereo Harvey Danger Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Hvordan er det albumet i forhold til Vivadixiesubmarinetransmissionplot? Jeg digger det sistnevnte. Jeg syns Its A Wonderful Life skiller seg ut som den beste plata, litt roligere enn de gamle platene og en del mer fokusert. Jasså, da får jeg vel sjekke det ut. Vivadixiesubmarinetransmissionplot blir bare bedre og bedre jo mer jeg hører på det. Endret 25. mai 2008 av cun Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Vampire Weekend The WOmbats Scouting For Girls (herlig pop) Yeasayer Sons & Daughters Lenke til kommentar
Ole_G Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Nevner kun rene studioalbum Pixies - Doolittle Pixies - Surfer Rosa The Stone Roses - The Stone Roses The Smiths - The Queen Is Dead Pavement - Crooked Rain, Crooked Rain Arctic Monkeys - Whaterver People Say I Am, That's What I'm Not Modest Mouse - Good News For People Who Love Bad News The Killers - Sam's Town Placebo - Meds Placebo - Without You I'm Nothing Interpol - Turn On The Bright Lights Pavement - Slanted Enchanted Arcade Fire - Funeral The Kooks - Inside In/Inside Out Placebo - Black Marked Music The Killers - Hot Fuss The Clash - London Calling Franz Ferdinand - Franz Ferdinand Franz Ferdinand - You Could Have It So Much Better (With Franz Ferdinand). Hot Hot Heat - Make Up The Breakdown Maximo Park - Our Earthly Pleasures Modest Mouse - We Were Dead Before The Ship Even Sank. Modest Mouse - The Lonesome Crowded West Nirvana - Nevermind Interpol - Our Love To Admire Interpol - Antics Neutral Milk Hotel - In The Aeroplane The Sea Kaiser Chiefs- Yours Truly, Angry Mob Kaiser Chiefs - Employment Arctic Monkeys - Favourite Worst Nightmare Oasis - (What's the Story) Morning Glory? Pulp - Different Class Hot Hot Heat - Elevator Hot Hot Heat - Happines Ltd The Kooks - Konk Muse - Black Holes & Revelations The Smiths - Strangeways, Here We Come Red Hot Chili Peppers - Californicaton Silversun Pickups - Carnavas The Replacement - Let It Be Husker du - Zen Arcade Placebo - Placebo The Cure og Joy Divison må også nevnes, men jeg har bare samleplater av dem. Jeg har helt sikkert glemt noen. Endret 3. september 2008 av Ole_G Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 The Cure og Joy Divison må også nevnes, men jeg har bare samleplater av dem. Jeg har helt sikkert glemt noen. Hva Joy Division gjelder, har de gitt ut to "ordentlige" album, Unknown Pleasures og Closer. Begge to er vanvittig strålende. Så det så. Lenke til kommentar
Ninnik Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Yeaj Endret 6. november 2009 av Ninnik Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Neutral Milk Hotel eller Arcade Fire står på hos meg ganske ofta. veit ikkje heilt om det passer under rock, tho. Lenke til kommentar
Ninnik Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Joda. det er så bra så. Neutral Milk hotel er går hvertfall under Indierocken, det gjør forsåvidt Arcade Fire og Men de linker godt til barokken. Så jeg ville sagt at Arcade Fire er Indie-barokk-rock.. Neon Bible... aaah. Blant topp 15 av beste album noensinne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå