ezpen88 Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Ja, tittelen sier seg selv. Jeg er ute etter kvalitets DVDplater som jeg skal brenne ut alt av digital foto og scanner på. Noen som har gode forslag? Lenke til kommentar
ezpen88 Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Verbatim har gode DVDer Er det greit nok for back up? I brannsikker koffert eller noe? :-) Forresten har du en link til noen gode plater? Endret 16. april 2008 av ezpen88 Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Alle DVDer tåler like mye (+/-), men Verbatim er kjent for å ha liten feilprosent o.l. Nå vet jeg ikke om du vil ha DVD-R eller DVD+R, men _her_ har du Verbatim i prisguiden Edit: Husk at det er lurt å ha backup et annet sted enn originalfilene, mao i ett annet hus eller lignende. Endret 16. april 2008 av sn0dig Lenke til kommentar
ezpen88 Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 Ja, dette var tiltenkt å være hjemme hos min far. Jeg vet ikke helt forskjellen på de du nevner, men tar en sjangs på at det kan være rewrite? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Les her for info om de forskjellige formatene Lenke til kommentar
jd10 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Bruk Taiyo Yuden som er det beste man kan få i dagens optiske media http://www.dvdink.no/estore/visvare.asp?va...48&KatId=38 fås kjøpt her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå