Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

cpu vifta bråker noe forferdelig

Anbefalte innlegg

I det siste har eg opplevt at cpu vifta plutselig øker og begynner å bråke no instendig. Så går det noe minutter og den går rolig igjen. Kan det vere at den holder på å ta kvelden? Systemet funker heilt ok, men dette er ganske irriterende då lydnivået øker ganske betraktelig. Har følgende spes: amd64 5200 boxed, 2gb ram, 2stk sata og gf8600. til info har eg ikkje overklokket.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I det siste har eg opplevt at cpu vifta plutselig øker og begynner å bråke no instendig. Så går det noe minutter og den går rolig igjen. Kan det vere at den holder på å ta kvelden? Systemet funker heilt ok, men dette er ganske irriterende då lydnivået øker ganske betraktelig. Har følgende spes: amd64 5200 boxed, 2gb ram, 2stk sata og gf8600. til info har eg ikkje overklokket.

Prøvd å renske for støv?

Lenke til kommentar

det er ikke så gale det nei. kanskje du skulle ha vurdert en ny kjølevifte evt selv om eg ikke tror problemet ligger der. godt mulig det skulle ha vert blåst rent for støv ja. mulig hovedkortet som har begynt å rote litt

Lenke til kommentar
det er ikke så gale det nei. kanskje du skulle ha vurdert en ny kjølevifte evt selv om eg ikke tror problemet ligger der. godt mulig det skulle ha vert blåst rent for støv ja. mulig hovedkortet som har begynt å rote litt

får prøve å rense vifta evt kjøpe ny om det ikkje hjelper. satser på at det er litt støv slik at eg slepp å skifte hk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...