Dragonlove Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Noen som vet om ett bra Gratis program til å fjernstyre en annen pc i nettverket? har til nå brukt Radmin, men det var sånn 30 dagers prøveversjon å nå er den gått ut på dato Lenke til kommentar
Heatseeker Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Har brukt både radmin, realvnc og windows remote desktop og må si jeg er mest fornøyd med windows remote. Lenke til kommentar
Achelous Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 vil slenge meg på og si at om det er en windows server.. så bruk remote desktop.. Lenke til kommentar
robgar Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Vist du skulle ha behov for å styre fra kommandolinjen så er allerede Windows skippet med påslatt telnet server. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 Vist du skulle ha behov for å styre fra kommandolinjen så er allerede Windows skippet med påslatt telnet server. Denne funksjonen er vel ikke påslått by default i Vista? kjører Vista frem til sommeren til Microsoft har fått ut fiks til Homeserver. Lenke til kommentar
robgar Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Vist du skulle ha behov for å styre fra kommandolinjen så er allerede Windows skippet med påslatt telnet server. Denne funksjonen er vel ikke påslått by default i Vista? kjører Vista frem til sommeren til Microsoft har fått ut fiks til Homeserver. Ikke i Vista nei. Og heller ikke i XP lenger. Det var før service pack 1/2 (litt usikker) fant jeg ut. Men den kan raskt slåes på. Kontroll panel -> Administrative ... -> tjenester aktiver telnet. Lenke til kommentar
Ståle^^ Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 RDP er saken å gå for så enkelt er det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå