olse Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Hei! PCen holder seg veldig varm fra 65-72grader C. Systemtemperaturen er ca 55 grader Er dette normalt? Jeg har satt inn en vifte i kabinettet på 80x80mm som går på 2400 omdr/min også, Den blåser ut luften fra kabinettet og står bak, ( skal den blåse inn eller ut ) men det hjalp ingen ting. Spesifikasjoner på pcen er: MICROSTAR Mainboard Socket-A nForce2-18G ATX Audio VGA LAN TVout APACER Memory 256MB PC-333 DDR PC2700 Original AMD CPU Athlon XP 2000 1.667GHz Socket-A 266FSB Tray, AX2000DMT3C GLACIAL Cooling Fan Socket A/370 All PIII/Celeron AMD Up To XP2700 25dB MSI CD-brenner 48X16X48 OEM miditower 350w Kabinett 2stk 40GB hardisker MVH olse Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Den CPU'en din utvikler vel ganske mye varme mtp at det er en Palomino? Har du ordentlig kontakt mellom CPU og kjøler (goop)? Du kan prøve en til kabinettvifte foran for å få gjennomtrekk, men det kan jo hende CPU-kjøleren er for dårlig. Denne tråden er forresten feilpostet Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Ville nok prøvs å ta av cpu-kjøleren, og montert den en gang til, se om det ble noe forandring. Hvis ikke... må du smøre på goog hvis du ikke har det. Eller kjøpe ny cpu-kjøler Lenke til kommentar
olse Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2003 Takk for svar Jeg får prøve med en vifte ti og med kjølepasta og se om det hjelper. MVH olse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå