Preple Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Noen som vet hvordan man kan sende sms med ipod touch? Endret 16. april 2008 av Preple Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Sånn med tanke på at den ikke har mobil/GSM del? Sikker på at det ikke er en iPhone du tenker på? De ser ganske like ut.. Endret 16. april 2008 av MrLee Lenke til kommentar
Preple Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Nei, er ikke så noob!!! Jeg mener å sende sms over wifi men ipod touch! Endret 17. april 2008 av Preple Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Nei, er ikke så noob!!! Jeg mener å sende sms over wifi men ipod touch! Hvis du er kunde hos Telenor, så er det jo 30 gratis sms fra web hver måned. Eller så har du jo andre gratis sms-nettsider: http://www.google.no/search?hl=no&q=gratis+sms&meta= Edland Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 bare jeg som gjetter, men er det mulig å sende mld med skype el bare å ringe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå