toazty Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 jeg har bestilt meg en Q9450 oem , skal kjøre Zalman 9500 vifte på den men lurer egentlig på om vifta får plass på HK'et HK RAM PSU kabinett jeg har et 8800GT 1gb som skal inn i maskinen også og en 250gb HDD, gi meg en liten tilbakemelding om hvordan dette ser ut, vil dette fungere? med tanke på plass og ytelse, og kjøling... Lenke til kommentar
spioner Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 alt skal passe her ytelse: du kommer til og få god ytelse, burde nesten kjøpt en lik HDD til og kjørt raid 0 løsning:P haha, men ellers ser dette sykt bra ut dette. kjøllingen skal nok bli bra nok men kanskje kjøpe f.eks. noen av disse: https://prisguiden.no/product.php?productId=91200 Lenke til kommentar
toazty Skrevet 18. april 2008 Forfatter Del Skrevet 18. april 2008 (endret) helt sikker på at den zalman kjøleren passer på hoved kortet?... , kjøleren på hoverdkortet står uhyre nærme cpu punktet Endret 18. april 2008 av toazty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå