tobbelobb Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Hei. Jeg driver fortiden med et bilstereoprosjekt i min mercedes 300ce. Probelemet jeg nå har støtt på er at det nesten er umulig å få skikkelig lyd inn i kupeen pga. av at det er en stålkonstruksjon under hattehyllen som er så tett at luften ikke får strømme fritt. Det jeg nå vurdeter er å ta en 110mm platefres å gå løs på denne stålgreia men så tenkte jeg at dette sikkert ikke er lov pga. stabilitet og trafikksikkerhet. Er det noen som vet om det er slik eller om det er bare å borre eller går det ann/er nødvendig å søke om en slik ending av karosseriet? Alternativet er å kaste ut baksete å hive subben inn i kupeen, har ikke mye lyst til dette. Husk det er ikke snakk om å fjerne hele greia men å lage 5-6 hull. Endret 16. april 2008 av tobbelobb Lenke til kommentar
Gjest member-63169 Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Vet ikke jeg om det er ulovlig eller ikke, men det er jo ikke alle biler som har dedin intaktstålplaten vel? så da kan de vel ikke kreve at du skal ha en hvis du har en bil med en. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 kutt i vei. tviler sterkt på at hatthylle er bærende eller gjør noe som helst med stabiliseringen med bilen. Lenke til kommentar
tobbelobb Skrevet 18. april 2008 Forfatter Del Skrevet 18. april 2008 kutt i vei.tviler sterkt på at hatthylle er bærende eller gjør noe som helst med stabiliseringen med bilen. Nå ha det seg slik at det er en plate under hattehyllen jeg snakker om. Grunnen til at jeg spør er at min far sa at det kunne vere bærende konstruksjon. Nå har jeg sjekket skikkelig og det viser seg at den bare er punktet fast på siden som tyder på at det ikke har noe å si så jeg har bestemt meg for å bore. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 hmm. den er avstivende konstruksjon på W201 modellene vis jeg husker riktig. er uansett ikke noe som ikke kan fikses med å sveise opp noen stag etterpå. har du forsøkt å spørre på et verksted som kan disse bilene? Lenke til kommentar
tobbelobb Skrevet 19. april 2008 Forfatter Del Skrevet 19. april 2008 hmm. den er avstivende konstruksjon på W201 modellene vis jeg husker riktig. er uansett ikke noe som ikke kan fikses med å sveise opp noen stag etterpå. har du forsøkt å spørre på et verksted som kan disse bilene? Skal gjøre det på mandag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå