Noname Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Ello, er det noen som vet hvor mange DB det er på den viften? skal jeg kjøpe en boxed eller uten?? Lenke til kommentar
Noname Skrevet 3. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2003 også skal jeg kjøpe Twinmos pc3500 eller 3200win?? Lenke til kommentar
piff Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Tenkte på det samma å kjøpe boxed her, gidder ikke vente til ikke boxed kommer i butikken, så jeg betaler gladelig 100 kr ekstra for det, jeg har ikke tenkt til å bruke boxed vifta, men hvis du venter en dag eller to kan jeg teste om den kjøler bra, eventuelt er stille osv.. Lenke til kommentar
Noname Skrevet 3. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2003 hei...jeg har ikke tenkt å kjøpe det med en gang da.. klare nok å vente noe dager... håper viften er like bra som P4 sine boxed jeg venter spent nå.... Lenke til kommentar
piff Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Ok, pakken er oslo nå, snart fremme, så i løpet av et par dager får jeg se..Har mine tvil om den er like bra som p4 sin egentlig, men får se da vettu Lenke til kommentar
piff Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Nå har jeg fått pakka..Ikke hørt vfta enda, men den er iallefall den verst planslipte kjølern jeg har sett.. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 hmm.. det hørtes da ikke lovende ut. prøve å slipe litt selv? Lenke til kommentar
piff Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Tja, jeg bestilte bare boxed fordi "ikke boxed" tok så lang tid å få. Bare 100 kr dyrere, så da syntes jeg det var greit. Har ikke tenkt å bruke den, har en MIST Silent Twin jeg skal bruke... Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 samme ideen jeg har.. eller.. kjøperboxed nå og så ser jeg heller hva jeg kjøper som vifte seinere.. 100 kr er ingen ting og vil bare ha maskina mi litt fort.. Lenke til kommentar
piff Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Samma her..jeg har ikke kamera da, men jeg har scanna kjølern et sted jeg kan uppe den lett? Du ser godt alle "rillene".. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 har dessverre ikke no sted nå siden server min hjemmer er strømløs.. dumme power sa kapoff må vel være noen med et sted han kan legge de... vil se bilde Lenke til kommentar
piff Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Sendt mail til deg nå..På den hotmail adressen din... Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 det blir kult å få sett.. litt usikker på viftene til kjære amd.. intel er veeeldig mye bedre der på boxed.. Lenke til kommentar
piff Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Det er delta vifter ser jeg..De skal jo være bra de da... Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 http://www.dr3as.net/kjoler.jpg der ligger iallefall bilde for de som vil se Lenke til kommentar
Noname Skrevet 3. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2003 piff var det meg du mail'te til ?? hvis ja, jeg bruker ikke hotmail... bruker yahoo... tror jeg skal kjøpe boxed jeg og.. så få vi se hvor bra Viften er.... takk for alle info... er det noe mer dere finner ut, så bare post det her.. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 var nok meg han mail'a til.. også jeg som la det ut.. bare se på linken jeg past'a over.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå