KongRudi Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Ville nok blitt: - Genji: Days of the Blade Ikke ofte 'den' tittelen blir nevnt som intressant, men artig at noen liker det.. Men nå har jeg ikke prøvd det, og det er endel folk som vil ha det til at det ikke er så dårlig som alle skal ha det til.. :-/ Men er det virkelig blant de fem titlene du er mest intressert i? Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Jeg kjøpte Folklore i sted som ventepølse før GTA IV og jeg må virkelig si at i løpet av den første timen er jeg imponert. Dyp historie, vakre omgivelser og interessante karakterer. Jeg gleder meg virkelig til å fortsette med denne perlen. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Interessant. Xboxen min har streiket for godt, så jeg vurderte å kjøpe PS3 i stedet. Etter å ha lest denne listen er PS3 strøket for godt av listen min da ikke et eneste av spillene dere har nevnt interesserer meg noe særlig. For nok holde meg til Wii og PC. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Jeg kjøpte Folklore i sted som ventepølse før GTA IV og jeg må virkelig si at i løpet av den første timen er jeg imponert. Dyp historie, vakre omgivelser og interessante karakterer. Jeg gleder meg virkelig til å fortsette med denne perlen. Folklore er så langt den beste RPG til PS3 hands down, er vel ikke stort flere av dem heller for øyeblikket. Lenke til kommentar
praystation Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Interessant. Xboxen min har streiket for godt, så jeg vurderte å kjøpe PS3 i stedet. Etter å ha lest denne listen er PS3 strøket for godt av listen min da ikke et eneste av spillene dere har nevnt interesserer meg noe særlig. For nok holde meg til Wii og PC. Hadde vært spennende å høre hva slags spill som interesserer deg da Lenke til kommentar
Holmgang Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Interessant. Xboxen min har streiket for godt, så jeg vurderte å kjøpe PS3 i stedet. Etter å ha lest denne listen er PS3 strøket for godt av listen min da ikke et eneste av spillene dere har nevnt interesserer meg noe særlig. For nok holde meg til Wii og PC. Hadde vært spennende å høre hva slags spill som interesserer deg da Må si meg enig. De fleste sjangrer er nevnt? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 La oss si jeg liker skytespill. Betyr det at jeg må like skytespillene som er ute på PS3 per dags dato? Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Ser flere nevner PixelJunk Monsters her. Er dette samme greia som TowerDefence i WC3? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 De fleste sjangre er nevnt, ja. De fleste spill er ikke på langt nær nevnt. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Mye av det samme her, men:Guitar Hero 3 Uncharted Call of Duty 4 UT3 Warhawk GTA IV For å rette på meg selv litt for å legge til spill som er ute nå så ville lista hver sånn: Call of Duty 4 Resistance Heavnly Sword Uncharted Warhawk? Hadde det ikke vært for at jeg har begynt å le av gameplayet til Gran Turismo hadde jeg valgt det og kanskje. Synes spillet er så teit etter å ha spilt Forza Motorsport 2 i noen månder. Spillet oppfordrer jo nesten til å kræsje i vegger for å vinne, noe som folk ikke gjør i virkeligheten vil jeg nå tro. Lenke til kommentar
Z3R0Sk8r- Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Tja.. vet ikke helt jeg, kanskje: MotorStorm EA Skate. DMC4 Edit:/ Eye Of Judgement WarHawk/Timeshift/LostPlanet/COD4 Guitar Hero III/ R&C: TOD Vis det tells med spill som ikke har kommet ut ennå: MotorStorm EA Skate. Naruto Ultimate Ninja Storm (Anime fan. xD Spesielt Naruto og Ruroin Kenshin. ) GTA IV Ett av de nye FF spillene Og LittleBigPlanet Endret 23. april 2008 av Z3R0Sk8r- Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Tja.. vet ikke helt jeg, kanskje:MotorStorm EA Skate. DMC4 Edit:/ Eye Of Judgement WarHawk/Timeshift/LostPlanet/COD4 Guitar Hero III/ R&C: TOD Vis det tells med spill som ikke har kommet ut ennå: MotorStorm EA Skate. Naruto Ultimate Ninja Storm (Anime fan. xD Spesielt Naruto og Ruroin Kenshin. ) GTA IV Ett av de nye FF spillene Og LittleBigPlanet Motorstorm og EA Skate ,ikke kommet ut? Sjekk listen din litt gutt. Regner med at du mener motorstorm 2 men er det en oppfølger til Skate?( EA skate er vel strengt tatt Skate) Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Interessant. Xboxen min har streiket for godt, så jeg vurderte å kjøpe PS3 i stedet. Etter å ha lest denne listen er PS3 strøket for godt av listen min da ikke et eneste av spillene dere har nevnt interesserer meg noe særlig. For nok holde meg til Wii og PC. Hadde vært spennende å høre hva slags spill som interesserer deg da Må si meg enig. De fleste sjangrer er nevnt? Så heller ikke logikken her. Jeg har PC, PS3 og Wii og synes de utfyller hverandre perfekt. Endret 23. april 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 23. april 2008 Forfatter Del Skrevet 23. april 2008 Tja.. vet ikke helt jeg, kanskje:MotorStorm EA Skate. DMC4 Edit:/ Eye Of Judgement WarHawk/Timeshift/LostPlanet/COD4 Guitar Hero III/ R&C: TOD Vis det tells med spill som ikke har kommet ut ennå: MotorStorm EA Skate. Naruto Ultimate Ninja Storm (Anime fan. xD Spesielt Naruto og Ruroin Kenshin. ) GTA IV Ett av de nye FF spillene Og LittleBigPlanet Motorstorm og EA Skate ,ikke kommet ut? Sjekk listen din litt gutt. Regner med at du mener motorstorm 2 men er det en oppfølger til Skate?( EA skate er vel strengt tatt Skate) Du har misforstått. Han hadde tatt med Skate og MS uansett om man kan telle med spill som kommer eller ikke. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Haha, jeg beklager så meget. Går litt fort i svingene. En oppdatert liste over de spillene jeg ville kjøpt: Call Of Duty 4: Modern Warfare GTA IV ( kommer snart) Uncharted: Drake's Fortune Ratchet & Clank: Tools Of Destruction The Orange Box Skate Heavenly Sword Lenke til kommentar
-kai- Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Uncharted Oblivion Folklore Heavenly Sword Burnout Paradice CoD4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) UnchartedOblivion Folklore Heavenly Sword Burnout Paradice CoD4 Har de merkede spillene. Fikk i dag Motor Storm og kan trygt anbefale dette. Endret 23. april 2008 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Hadde vel starta med: GTA4 GT5P Burnout Paradise Uncharted Også trur eg jaggu det skulle ha fått kommet ut noken andre spel før eg kjøpte fleire... Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Uncharted. Call Of Duty 4. Army Of Two. Guitar Hero III. Folklore. GT5P. Nå tar jeg spill som er ute. Endret 23. april 2008 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Cod4 Uncharted GTA IV som er snart i butikkene. Motorstorm for en billig penge, eller vente på Motorstorm 2 Burnout Paradise Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå