Gå til innhold

5-6 spill å starte med - Hva hadde DU valgt?


Anbefalte innlegg

Ville nok blitt:

 

- Genji: Days of the Blade

 

Ikke ofte 'den' tittelen blir nevnt som intressant, men artig at noen liker det.. :)

Men nå har jeg ikke prøvd det, og det er endel folk som vil ha det til at det ikke er så dårlig som alle skal ha det til.. :-/

Men er det virkelig blant de fem titlene du er mest intressert i? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg kjøpte Folklore i sted som ventepølse før GTA IV og jeg må virkelig si at i løpet av den første timen er jeg imponert. Dyp historie, vakre omgivelser og interessante karakterer. Jeg gleder meg virkelig til å fortsette med denne perlen.

Folklore er så langt den beste RPG til PS3 hands down, er vel ikke stort flere av dem heller for øyeblikket. :)

Lenke til kommentar
Interessant. Xboxen min har streiket for godt, så jeg vurderte å kjøpe PS3 i stedet. Etter å ha lest denne listen er PS3 strøket for godt av listen min da ikke et eneste av spillene dere har nevnt interesserer meg noe særlig. ;) For nok holde meg til Wii og PC.

 

Hadde vært spennende å høre hva slags spill som interesserer deg da :)

Lenke til kommentar
Interessant. Xboxen min har streiket for godt, så jeg vurderte å kjøpe PS3 i stedet. Etter å ha lest denne listen er PS3 strøket for godt av listen min da ikke et eneste av spillene dere har nevnt interesserer meg noe særlig. ;) For nok holde meg til Wii og PC.

 

Hadde vært spennende å høre hva slags spill som interesserer deg da :)

Må si meg enig. De fleste sjangrer er nevnt?

Lenke til kommentar
Mye av det samme her, men:

Guitar Hero 3

Uncharted

Call of Duty 4

UT3

Warhawk

GTA IV

 

For å rette på meg selv litt for å legge til spill som er ute nå så ville lista hver sånn:

Call of Duty 4

Resistance

Heavnly Sword

Uncharted

Warhawk?

 

Hadde det ikke vært for at jeg har begynt å le av gameplayet til Gran Turismo hadde jeg valgt det og kanskje. Synes spillet er så teit etter å ha spilt Forza Motorsport 2 i noen månder. Spillet oppfordrer jo nesten til å kræsje i vegger for å vinne, noe som folk ikke gjør i virkeligheten vil jeg nå tro.

Lenke til kommentar

Tja.. vet ikke helt jeg, kanskje:

MotorStorm :w00t:

EA Skate. :w00t:

DMC4 Edit:/ Eye Of Judgement

WarHawk/Timeshift/LostPlanet/COD4

Guitar Hero III/ R&C: TOD

 

Vis det tells med spill som ikke har kommet ut ennå:

MotorStorm :w00t:

EA Skate. :w00t:

Naruto Ultimate Ninja Storm :w00t::w00t: (Anime fan. xD Spesielt Naruto og Ruroin Kenshin. :D)

GTA IV :w00t:

Ett av de nye FF spillene

Og LittleBigPlanet :w00t:

Endret av Z3R0Sk8r-
Lenke til kommentar
Tja.. vet ikke helt jeg, kanskje:

MotorStorm :w00t:

EA Skate. :w00t:

DMC4 Edit:/ Eye Of Judgement

WarHawk/Timeshift/LostPlanet/COD4

Guitar Hero III/ R&C: TOD

 

Vis det tells med spill som ikke har kommet ut ennå:

MotorStorm :w00t:

EA Skate. :w00t:

Naruto Ultimate Ninja Storm :w00t::w00t: (Anime fan. xD Spesielt Naruto og Ruroin Kenshin. :D)

GTA IV :w00t:

Ett av de nye FF spillene

Og LittleBigPlanet :w00t:

 

 

Motorstorm og EA Skate ,ikke kommet ut? Sjekk listen din litt gutt. Regner med at du mener motorstorm 2 men er det en oppfølger til Skate?( EA skate er vel strengt tatt Skate)

Lenke til kommentar
Interessant. Xboxen min har streiket for godt, så jeg vurderte å kjøpe PS3 i stedet. Etter å ha lest denne listen er PS3 strøket for godt av listen min da ikke et eneste av spillene dere har nevnt interesserer meg noe særlig. ;) For nok holde meg til Wii og PC.

 

Hadde vært spennende å høre hva slags spill som interesserer deg da :)

Må si meg enig. De fleste sjangrer er nevnt?

Så heller ikke logikken her. Jeg har PC, PS3 og Wii og synes de utfyller hverandre perfekt.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Tja.. vet ikke helt jeg, kanskje:

MotorStorm :w00t:

EA Skate. :w00t:

DMC4 Edit:/ Eye Of Judgement

WarHawk/Timeshift/LostPlanet/COD4

Guitar Hero III/ R&C: TOD

 

Vis det tells med spill som ikke har kommet ut ennå:

MotorStorm :w00t:

EA Skate. :w00t:

Naruto Ultimate Ninja Storm :w00t::w00t: (Anime fan. xD Spesielt Naruto og Ruroin Kenshin. :D)

GTA IV :w00t:

Ett av de nye FF spillene

Og LittleBigPlanet :w00t:

 

 

Motorstorm og EA Skate ,ikke kommet ut? Sjekk listen din litt gutt. Regner med at du mener motorstorm 2 men er det en oppfølger til Skate?( EA skate er vel strengt tatt Skate)

 

Du har misforstått. Han hadde tatt med Skate og MS uansett om man kan telle med spill som kommer eller ikke.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Uncharted

Oblivion

Folklore

Heavenly Sword

Burnout Paradice

CoD4

Har de merkede spillene. Fikk i dag Motor Storm og kan trygt anbefale dette.

Endret av Slettet-XHLacM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...