Theo343 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Motorstorm får man til 129,- på elprice.no så den hadde jeg tatt med i slengen uansett. Artig spill. Ellers er vel de fleste nevnt, men jeg vil legge til: - Viking: Battle for Asgard (imponerende) - Blazing Angels 2 (mye arkade morro) Spill jeg venter på som ikke er nevnt: - Borderlands - Civilization Revolution - Star Wars: The Force Unleashed - Resistance 2 (speachless, velg fullscreen) - Mafia 2 - Resident Evil 5 - Final Fantasy XIII - Alone in the Dark Endret 18. april 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 Denne tråden kan godt gå sin gang, bare å poste deres lister Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Hadde nok kjøpt: Skate, <3 dette spillet. digg å slappe av med litt skating COD4, mest spillte spillet mitt. konge online Burnout paradise, spillt det masse masse. Uncharted: Drakes fortune, ikke kommet meg igjennom enda, men liker storyen og gameplayet. GtaIV, kommer snart og er en must have tittel. Eier i tillegg: Resistance, greit nok, men ikke must buy. spillt igjennom Coop Motorstorm, gøy de første to timene Vegas, for døllt. samme greiene hele tiden, og ikke noe særlig story syns jeg. Army of two, litt bugget etter min mening. nesten gjennom det på Coop. Assasins creed, BOOOOORING! gøy første halvtimen. men virker som hele verdenen er satt sammen av kombinasjoner av 4 forskjellige husmodeller. og er bare gjentakelse synes jeg. storyen er dog litt spennende. Oblivion Goty, ikke satt meg ordentlig inn i det. har ikke tid Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Gi gjerne beskjed om hva dere ender opp med. Endret 18. april 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
gorber Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Jeg har bestilt PS3 bundle med Drake og NSF: Prostreet. itillegg kjøpte jeg COD4, og skal selvsagt ha GTA4. Seff, ikke verdens beste timing med 2 hjemmeeksamener og 3 skoleeksamener coming up. Lenke til kommentar
AndreasGS Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Eatchet & Clank: Tools of destruction Gran Turismo 5 Prologue Call of duty 4 : Modern Warfare Uncharted: Drakes Fortune Heavenly Sword WarHawk og ikke minst gta, men tar ikke det med siden det ikke har kommet enda. Lenke til kommentar
ChickenMan Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Jeg skal kjøpe PS3 dagen eksamen er overstått (bare litt over en måned igjen nå...), og dette blir sannsynligvis mine fem første spill: Grand Theft Auto IV Metal Gear Solid 4 (har aldri gledet meg så mye til... noe... noen gang...) Uncharted: Drake's Fortune Skate Burnout Paradise Lenke til kommentar
kilik Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 GTA IV Call of Duty 4 Uncharted Ratchet and Clank Burnout Paradise Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 GTA IVCall of Duty 4 Uncharted Ratchet and Clank Burnout Paradise Jeg ville lagt til Assassin's Creed også, men ikke alle som er enige med meg da. Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Jeg kjøpte: Gran Turismo 5 Burnout Paradise Assassins Creed Pro Evolution og forhåndsbestillte Grand Theft Auto IV meeeeget fornøyd så langt... Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Artig.. Jeg er i den situasjon at jeg faktisk kjøper PS3 i nær fremtid, Samme her, foreløpig: Uncharted Rachel & Clank (eller hva det heter?) xP Assassins Creed Army of Two Skal jeg ha flere da: Heavenly Sword Warhawk COD4 Lenke til kommentar
praystation Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hadde jeg visst det jeg vet nå, så hadde jeg kjøpt: • COD4 • GT5P • Heavenly Sword • Uncharted: DF • Warhawk • Dirt Lenke til kommentar
Amored Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Ville nok blitt: - Uncharted: Drake's Fortune - Genji: Days of the Blade - Ninja Gaiden Sigma - Folkore - Eye of Judgement - SingStar Lenke til kommentar
Holmgang Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 GTA IV Skate Ratchet & Clank Uncharted: Drakes Fortune COD 4 GT5:P Lenke til kommentar
Amored Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 GTA IVSkate Ratchet & Clank Uncharted: Drakes Fortune COD 4 GT5:P GTA IV og GT5 er ikke ute enda da Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) GTA IVSkate Ratchet & Clank Uncharted: Drakes Fortune COD 4 GT5:P GTA IV og GT5 er ikke ute enda da Det står jo strengt tatt GT5:P. Prolouge for å spesifisere. Jeg ville nok begynt den herlige opplevelsen med: Assassin`s Creed Heavenly Sword The Orange Box Uncharted: Drake`s Fortune Skate. Enjoy! Endret 21. april 2008 av Liquidant Lenke til kommentar
Amored Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Det står jo strengt tatt GT5:P. Prolouge for å spesifisere. Ahh... Leste det som en " " jeg. Beklager. Endret 21. april 2008 av Amored Lenke til kommentar
albions Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Edit: Jeg ville i allefall byttet ut Assasins Creed mot Ratchet & Clank : TOD.Assasins Creed skuffet meg stort. Enig med denne. Jeg bytta bort Assassins Creed mot Resistance etter 3 dager eid og to timer spillt. Fikk det dagen etter Ratchet & Clank. Assassins Creed hadde dessverre ingen sjanse. Er også enig, Assassins Creed falt heilt igjennom. Ville ikkje kjøpt det spillet Endret 21. april 2008 av albions Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 - Uncharted: Drake's Fortune - Devil May Cry 4 - Folklore - Army of Two - Call of Duty 4 Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Guitar hero III GT5 Prologue GTA IV EA skate COD 4 Mine valg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå