Lakus Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Hvis jeg skulle kjøpt meg en PS3 og ikke hadde en 360 ville dette vært min liste: Call of Duty 4 - Helt nyyyydelig skytespill Uncharted: Drakes Fortune - Har hørt utrolig mye bra om det Heavenly Sword - Hack n'Slash er alltid moro, spesielt når man spiller som en heit dame. Unreal Tournament 3 - Blodig moro! Grand Theft Auto 4 - Alle som ikke kjøper det er dumme =P Grand Turismo 5 (Prologue eller hva f det heter) - Bilspill er moro, og GT serien er genial. Lenke til kommentar
Ironbeast Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Uncharted: Drakes Fortune SKATE Ratchet And Clank The Orange Box Og spart det siste til GTA kommer ut Lenke til kommentar
shaker Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Ratchet & Clank: Tools of destruction Gran Turismo 5 Prologue Call of duty 4 : Modern Warfare Uncharted: Drakes Fortune Heavenly Sword WarHawk || Oblivion Og så kommer GTA IV snart Endret 17. april 2008 av shaker Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Synspunkter? Alle spillene du plalegger å kjøpe er bra, så du vil nok bli fornøyd. Prøv å unngå å Uncharted lengst mulig, det ser litt flottere ut enn resten av spillene, og de andre spillene kan derfor bli litt blasse iforhold, så det er litt skummelt. Resistance er det beste single-player FPS'et til PS3 synes jeg, hadde det mye mere moro med det iforhold til CoD4, som bare varte i ett par timer. Masse kuule våpen og litt mere fast-paced action, og likte story-line'n. Har fullført kampanjen på begge spillene. Kan hende CoD4's multiplayer-del er bedre, men har ikke spilt noen av de spillene noe særlig online, og begge pleier å få skryt av brukermassene. Grafikken er bedre i CoD4 syntes jeg, selv om det ble litt mere fancy i Resistance også etterhvert som vi kom lenger inn i Chimera-områdene. Ser at du har lagt lite vekt på spill du kan spille ilag med venner lokalt, vil isåfall anbefale Warhawk, det er ett veldig gøy spill, og absolutt noe som bør skaffes. Du kan fint spille split-screen lokalt når du får besøk av en venn, samtidig som dere spiller mot mange andre folk online. Det negative er at det er ingen single-player kampanje i spillet dog, bare online-spilling eller LAN mot andre folk. :-/ Både GT5:P og Warhawk er spill du kan kjøpe på nett om du vil, så det er ikke nødvendig å kjøpe de i butikk om du har bra internett-linje. :-/ Heavenly Sword er forresten også noe jeg vil anbefale deg å prøve å få tak i, det har nesten like bra historie-presentasjon som Uncharted synes jeg. Og Kai er den kuuleste heltinnen i spill ever. Om ikke annet så må du gå inn på www.heavenlysword.com for å høre på musikken. Lenke til kommentar
sagosen Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Vel, trikset er å gå for variasjon innen spela så man ikkje går fort lei. Personlig setter eg opp 2 kategorier her; Partykonsoll for fleire gamere, eller evt singleplayer konsoll med innslag av multiplayer. 1-player konsoll - Uncharted: Drake's Fortune - Call Of Duty 4 - Colin McRae: Dirt - Ratchet & Clank - Resistance: Fall Of Man - Motorstorm Slik kan du både kose deg offline OG komme deg online for moro med kompiser nær og fjern. Multiplayer/party-konsoll - Resistance: Fall Of Man (Kom igjen, 4-player split screen? Genialt!) - Sega Rally (Split-screen multiplayer racing for lite penger, evt GT5 Prologue) - Guitar Hero 3 - Singstar - Tekken 5 (lett tilgjengelig for alle, i motsetning til Virtua Fighter 5) - Army Of Two (Bedre split screen co-op FPS skal du leite lenge etter) Når det gjelder spela du har bestemt deg for: GTA IV - Kan det virkelig gå galt? Burnout Paradise - Hell yeah! GT5:P - Why not? Det kan ikkje sammenlignes med Burnout egentlig, som er ein komplett arcade racer i motsetning til denne simulatoren. Blir som å sammenligne Unreal Tournament med Call Of Duty. Skate - Demoen lagget ikkje på min 40" full HD LCD. Uncharted: Drake's fortune - Elsker dette. Go for it! Enten CoD4 ELLER vente på BF:BC.. - Du kan ikkje ta feil med CoD4, why wait? Ut frå lista di vil eg anbefale Ninja Gaiden Sigma på det varmeste. Er du interessert i fighters, kjøp og last gjerne ned Tekken 5 også. Bra, variert liste du har her. Endret 17. april 2008 av sagosen Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 Hva med Oblivion - er det et must? Ser egentlig tøft ut, digger spill der du kan vandre rundt uten å gjøre noe som helst (a la GTA) ^^) Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Oblivion er bra, har bare spillt PC-versjonen selv, men kjenner to stykker med PS3-versjonen, og de skrøt veldig av det. Jeg liker rollespill, og Oblivion var veldig bra. Grunnen til at jeg ikke er altfor glad i spillet, er at level-systemet i Oblivion, alle monsterene leveller opp samtidig som deg. Dvs. du trenger aldri grinde for å bli ekstra flink til noe. I teorien er det akkuratt det samme om du spille gjennom som level 1, og alle motstanderene dine ville vært like sterke som de første rottene du møter, eller spiller 14 dager uten pause, og aldri blir super-sterk, fra start til slutt på spillet.. :-/ Den andre tingen var at Oblivion-gates'ene ble også veldig like, etter jeg hadde gjort 3-4 stykker, viste jeg egentlig alt sammen som skulle gjøres der, og da var det like godt å hive på seg den letteste rustningen tilgjengelig med diverse hastighetsmagi, og løpe som en gal igjennom dem, uten å slåss før du er på toppen av tårnet og lukker portalen to minutter etter du har gått inn i den. :-/ Irriterte meg ikke så voldsomt over de to tingene når jeg spillte det i 3-4 dager i strekk, men i etterkant er det grunnen som gjør at jeg har null interesse for å begynne omigjen på spillet, som er vanlig for meg på slike spill. Utenom de to tingene som jeg nevnte at jeg mislikte, er det veldig bra, veldig masse kuult å gjøre i de forskjellige guildene, og forskjellige ting i de forskjellige byene o.l. Om du ikke har prøvd Oblivion før, så er det absolutt noe å anbefale. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Orange Box Resistance: Fall of Man SKATE Uncharted: Drakes Fortune Ratchet and Clank Har ikke spilt Call of Duty 4, men kunne nok ha byttet dette ut med Resistance. Lenke til kommentar
ketilkn Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Hva med Oblivion - er det et must? Ser egentlig tøft ut, digger spill der du kan vandre rundt uten å gjøre noe som helst (a la GTA) ^^) Om du kjøper Oblivion så anbefaler jeg deg å styre unna hovedhistorien og heller drive med alt mulig annet. Spesielt Dark brotherhood er artig. Oblivion gates er kjedelig. Spillet er uansett supert og passer deg om du liker å vandre ut som du skriver. Miljøet er meget bedre enn det som presenteres i GTA3. Dessuten er det grunn til å gå rundt å utforske i Oblivion. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Ser at det er mange som lurer på om det er lagg i SKATE, men min erfaring av spillet er at det går silkeglatt gjennom de x antall timene jeg har spilt det. Jeg merket 1-2 ganger at det lagget i 1 sek , men det var alt. Så det er bare å kjøpe det Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) er det bare hos meg det lagger0? :S lurer på om det kan ha noe med hdmi kabelen jeg bruker, kjøpte en billig en på clas ohlson (160 kroner ca)?? Paisley: hvor stor tv bruker du, hdready eller full hd? hdmi eller scart? Endret 17. april 2008 av KennyMafakka Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Jeg har en 42 tommers hd ready , men bruker faktisk ikke hdmi kabel( glemte'n på hytta) så det er scart. Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 - Call of Duty 4 - Oblivion - GTA IV (rett rundt hjørnet) - Burnout Paradise Dropp de to siste og vent på: Metal Gear Solid 4, Battlefield: Bad Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Ratchet & Clank: Tools of Destruction, artig spill Uncharted: Drakes fortune, syntes det ser bra ut og er gøy og spille ( selvom jeg ikke har klart demoen på det letteste) CoD4, beste spillet jeg har spilt på ps3 hittil FIFA 08, jeg liker fotball GT5, knall bilspill. GTA IV, *sikle* Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Jeg har en 42 tommers hd ready , men bruker faktisk ikke hdmi kabel( glemte'n på hytta) så det er scart. muligens det har noe å si? jeg elsker skate såpass mye at jeg overlever laggen er ikke konstant lagg, men avogtil Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Artig.. Jeg er i den situasjon at jeg faktisk kjøper PS3 i nær fremtid, og har satt opp følgende liste: GTA IV Assasins Creed Gran Turismo: 5P Burnout Paradise Vurderte også Call of Duty 4, men den er foreløpig strøket. Hvilke forandringer ville dere gjort her? Bytte ut noen? Kan legge til opptil 2 spill til forresten.. Legg til disse to så har du en foreløpig komplett samling: Uncharted: Drake's Fortune og Ratchet & Clank Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Motorstorm Fifa 08 Assassins Creed Call of Duty 4 Skate GT5:P Drit bra spill alle sammen Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 Har i dag kjøpt PS3 i bundle med Uncharted og Singstar! More to come Lenke til kommentar
Birkin Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Du mener dagens spill og ikke fremtidige spill sant? If so, Devil May Cry 4 Lost Planet Dark Sector Uncharted Muligens Assassin's Creed Muligens et fotballspill hvis du er interessert. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Bra du har kjøpt deg Uncharted. Det ene spillet som rettferdiggjorde et (relativt) tidlig innkjøp av PS3. Det andre eksklusive spillet som kan være verdt noe er Heavenly Sword, selv om det blir dyr underholdning hvis du tenker på hvor kort det er (Uncharted er også kort, men det har jeg lyst å spille på nytt) Ratchet and Clank er jo et bra spill sånn sett, men ikke min sjanger. Føltes liksom så shallow, det er hverken en ordentlig shooter eller platformer ala Mario eller Crash Bandicoot, men en irriterende hybrid. Har ikke runda spillet enda dog, så kanskje jeg endrer mening. Av en eller annen grunn minner gameplayet meg om Lego Star Wars, som jeg ikke liker. Utenom det kan en jo anbefale multiplatformspillene som er sikre treff: Guitar Hero 3, Devil May Cry 4 og COD4. I tillegg kan nok Burnout Paradise anbefales om du klarer å komme over det faktum at du ikke kan restarte løp ( ). Unreal Tournament er også skøy, men det er bare ut i fra demoen jeg snakker nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå