Gå til innhold

5-6 spill å starte med - Hva hadde DU valgt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Resistance

Motorstorm

Ratchet & Clank

Uncharted

Burnout Paradise

Gran Turismo 5 Prologue

 

Er de jeg har og som jeg er råfornøyd med. Alle fem burde gi en god del timer gøy, særlig Resistance på online. Burnout Paradise....kan være farlig det spillet der....

 

EDIT: GT5P går for litt mer enn halv pris av vanlige spill i de fleste butikker, men gir nesten like mange kjøretimer som de fleste andre bilspill, men onlinedelen er for tiden ganske svak, men vil bli oppdatert etter hvert, store greier til høsten.

Endret av S-r-ex
Lenke til kommentar

Ratchet & Clank: Tools of Destruction

Uncharted: Drakes fortune

Eye of Judgment

Super Stardust HD (Nedlasting)

Pixeljunk Monsters (Nedlasting)

Oblivion (over 100 timer)

Heavenly Sword

Warhawk (spilt over 200 timer)

 

Styr unna Rainbow 6 Vegas 1-2.

 

 

Ble kanskje litt for mange? Om du finner Motorstorm billig er det også å anbefale.

 

 

Uncharted og Ratchet finnes som bundle.

Endret av ketilkn
Lenke til kommentar

Artig.. Jeg er i den situasjon at jeg faktisk kjøper PS3 i nær fremtid, og har satt opp følgende liste:

 

GTA IV

Assasins Creed

Gran Turismo: 5P

Burnout Paradise

 

Vurderte også Call of Duty 4, men den er foreløpig strøket.

 

Hvilke forandringer ville dere gjort her? Bytte ut noen? Kan legge til opptil 2 spill til forresten..

Lenke til kommentar
Artig.. Jeg er i den situasjon at jeg faktisk kjøper PS3 i nær fremtid, og har satt opp følgende liste:

 

GTA IV

Assasins Creed

Gran Turismo: 5P

Burnout Paradise

 

Vurderte også Call of Duty 4, men den er foreløpig strøket.

 

Hvilke forandringer ville dere gjort her? Bytte ut noen? Kan legge til opptil 2 spill til forresten..

 

 

Er i utgangspunktet ikke glad i FPS på konsoll, men må si at Call Of Duty 4 overasket meg positivt, storkoset meg med spillet. Litt kort single player del, men verdt det.

Lenke til kommentar
Artig.. Jeg er i den situasjon at jeg faktisk kjøper PS3 i nær fremtid, og har satt opp følgende liste:

 

GTA IV

Assasins Creed

Gran Turismo: 5P

Burnout Paradise

 

Vurderte også Call of Duty 4, men den er foreløpig strøket.

 

Hvilke forandringer ville dere gjort her? Bytte ut noen? Kan legge til opptil 2 spill til forresten..

 

 

Er i utgangspunktet ikke glad i FPS på konsoll, men må si at Call Of Duty 4 overasket meg positivt, storkoset meg med spillet. Litt kort single player del, men verdt det.

 

Men med de 4 spillene han har satt opp der, så tror jeg han har nok å spille frem til Battlefield Bad Company kommer, og da tror jeg ikke COD4 er noe vits i å kjøpe.

 

Edit: Jeg ville i allefall byttet ut Assasins Creed mot Ratchet & Clank : TOD.

Assasins Creed skuffet meg stort.

Endret av mhm.
Lenke til kommentar
Edit: Jeg ville i allefall byttet ut Assasins Creed mot Ratchet & Clank : TOD.

Assasins Creed skuffet meg stort.

 

Enig med denne. Jeg bytta bort Assassins Creed mot Resistance etter 3 dager eid og to timer spillt. Fikk det dagen etter Ratchet & Clank. Assassins Creed hadde dessverre ingen sjanse.

Lenke til kommentar
Artig.. Jeg er i den situasjon at jeg faktisk kjøper PS3 i nær fremtid, og har satt opp følgende liste:

 

GTA IV

Assasins Creed

Gran Turismo: 5P

Burnout Paradise

 

Vurderte også Call of Duty 4, men den er foreløpig strøket.

 

Hvilke forandringer ville dere gjort her? Bytte ut noen? Kan legge til opptil 2 spill til forresten..

 

hadde absolutt kjøpt uncharted: drakes fortune, og skate hvis du liker den typen spill :) (selv om det lagger endel på min ps3 på full hd tv (37") ;S men det er EA sin feil i think)

Lenke til kommentar

GTA IV

Kommer nok til å bli årets spill for meg. Liker du forgjengerne liker du nok dette spillet og. Det ser jo helt rått ut!

 

Burnout Paradise

Ikke et spill etter min smak, liker ikke å kjøre rundt i en liten verden og starte race. Liker det GT-style der du velger baner og så kjører. Smak og behag :)

 

GT5:P

Min type bilspill. Hekta allerede :p Syk syk grafikk og bra lyd i spillet.

 

Skate

Har ikke hørt om noe lagg, og det ble vel rangert som et av årets "sports"spill? :hmm: Uansett, jeg likte Tony Hawk spillene, og likte det her og. Du skater rundt og er etterhvert konge på brettet.

 

Uncharted: Drake's fortune

Årets spill i mine øyne, dog det ikke tok hjem så mange priser. Fantastisk bra gameplay, deilig grafikk og omgivelser, god story og karakterer. Rett og slett kanskje det beste kjøpet du kan gjøre til din ps3 ;)

 

Enten CoD4 ELLER CoD4

Du velger CoD4. Rett og slett på grunn av en knall single player del (ja den er litt kort, men den er dritbra) og et sinnsykt bra onlinetilbud i samme spill. BF kommer etterhvert og er du ikke fornøyd med CoD (noe du garantert er) så kjøp deg BF.

 

Mine meninger hvertfall :) Ville byttet ut Burnout med enten Devil May Cry eller Fifa08 da.

Lenke til kommentar
Noe oppdatert liste nå; Synspunkter?

 

GTA IV

Burnout Paradise

GT5:P

Skate (lagger det seriøst på store HD-ready TV'er..? Vil bli brukt på en splitter ny 40" LCD)

Uncharted: Drake's fortune

Enten CoD4 ELLER vente på BF:BC..

 

GTA IV - Beholdes

 

Burnout Paradise - Jeg likte det ikke, og kjøper du GT5 P tror jeg nok det er det eneste bilspillet du vil spille :p

 

Skate - Her kan jeg ikke si så mye. Men det er sikkert gøy for de som liker sånne spill :)

 

Uncharted: Drakes Fortune - Beholdes

 

Enten CoD4 ELLER vente på BF:BC - CoD4 er j***a bra, men tror jeg hadde ventet på BF:BC.

 

 

Anbefaler på det sterkeste å bytte Burnout Paradise mot Ratchet & Clank: Tools of Destruction.

Når jeg hadde rundet det husker jeg at jeg ble litt trist, for det var så utrolig* gøy :p

 

Dette er i allefall mine meninger om de spillene :)

 

 

Edit: *Utrolig

Endret av mhm.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...