Gå til innhold

100 mill BC.-Beste film ever!

Battone

Anbefalte innlegg

Leste akkurat på en eller annen side en omtale av filmen 100 mill BC, og nå snakker vi ikke om 10 000 BC, men lavbudsjettsfilmen 100 million bc...

Jeg lo så godt at jeg måtte bare dele den med andre..

Rillian_Zo på 2008-04-08 17:37 CET:

I WAS! writing my first "angry whining kid" comment :p about this movie.. and it had gotten to about 4 A4 pages long.. but for some reason.. at the end of the last page.. i just thought "this sucky movie isn't even worth it" and deleted it :p...

seriously.. this movie is not worth your time.. your anger.. or your disappointment.. i usually don't warn people not to watch movies because i don't like them myself.. but this is the exception... ..

do not watch..

do not whine about it..

do not even DL

do not even listen to others talk about it..

leave this page now..

and never ever come back..

horrible plot+worst animated scenes ever+horrible acting+ worlds worst directing ever+dinosaurs+mad scientist+time travel+insane smart invulnerable dinosaurs+30-40mins without dialog=100million bc...

there was NO good qualities about this movie whatsoever.. u might think that it might be fun to watch how bad it is.. but its not.. i kid you not.. this is NOT! worth your time.. i am amazed that after they made the movie and watched it they didn't just throw it in the nearest garbage can.. then piss on it... i wouldn't even want to BE in a movie this bad.. and if i was i would not allow them to put my name in the credits.....

omg.. i am doing it again.. i am writing my angry comment ranting shit AGAIN!...

this movie is messing up my way of life and my main principles about watching ripped movies online... its THAT bad!

argh..! i feel like the movie just raped me! then made me watch! then raped me while making me watch it.. ..

just thinking about whats BAD about the movie(all of it!) makes me feel .. dirty.. ..

oh please.. make it stop..

the dirt wont come off!

*takes a shower*

its still not off!

why do you haunt me so! you evil movie from hell!!

no wait.. this movie is to bad even for Satan himself.. this is the shit you burn to dvd then give to the people you hate the most on the earth..

..

anywhay ^^

thats my first "angry" comment ^^ was nice yess?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, det værste er at folk ser på den, t.o.m. etter en så "grov" advarsel... :ermm:

Ha ha, jeg blir facinert av slike advarsler. Får mer lyst å se dem, men jeg går inn i full viten om at dette er en forferdelig film. Har sett mye av Uwe Boll (aldri betalt noe utenom tid, men teknisk sett ikke dette heller da jeg spiller og kjører filmen på laptop ved siden av spillskjermen) det er småvondt å se på med tanke på at han voldtar noen av de bedre spillene som er det ute, men enkelte scener er jo så latterlige det er... ja... latterlig

Lenke til kommentar

Er vel kanskje det som er hensiikten med både navnet og traileren, å lure folk til å se den.. Om du trur den er bra så bør du selvsagt se filmen, men ikke bli overrasket om den suger.. Ikke si at du ikke ble advart ihvertfall.. :roll:

Endret av Battone
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...