Jimmy Pop Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Endelig.. I år kommer The Julekalender på tv igjen, og det har jeg pinadø ventet lenge på! (trykk på bildet for artikkel) Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Jaaau, det e bærre lækkert Dæven, er det 9 år siden allerede? :o Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Hvor glad jeg er kan jo diskuteres. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 3. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2003 Hvor glad jeg er kan jo diskuteres. Ehh...?? Dette er revolusjonerende! Jeg har ikke vært gladere på lenge! Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 husker da alle gikk rundt: JAU de e berre lækkert Tok sin tid før det roa seg Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Hvor glad jeg er kan jo diskuteres. Ehh...?? Dette er revolusjonerende! Jeg har ikke vært gladere på lenge! Enig! The julekalender går jo samtlige av jule-seriene en høy gang de siste 10 årene! Det er jo ingen her som kan påstå at hverken fergo-dritten, blåfjell eller the hjulekalender er bedre en den orginale The Julekalender! Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 3. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2003 Enig! The julekalender går jo samtlige av jule-seriene en høy gang de siste 10 årene! Det er jo ingen her som kan påstå at hverken fergo-dritten, blåfjell eller the hjulekalender er bedre en den orginale The Julekalender! Word! Lenke til kommentar
YBD Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Det er jo ingen her som kan påstå at hverken fergo-dritten, blåfjell eller the hjulekalender er bedre en den orginale The Julekalender! Hva er "the hjulekalender"? Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 3. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2003 Hva er "the hjulekalender"? Han mente sikkert "Hjulkalender", som er den derre Vazelina saken... Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Det er jo ingen her som kan påstå at hverken fergo-dritten, blåfjell eller the hjulekalender er bedre en den orginale The Julekalender! Hva er "the hjulekalender"? Er ikke det den som gikk i fjor? vaselina bilopphøggers kalenderen eller no? mulig jeg tar feil, men jeg tror det var den! Er det virkelig 9 år siden den ble vist første gang? da var jeg jo ikke no gammel? kanskje ikke rart jeg synes den var skummel.. nåsåene! (var det ikke det de het?) :o *glede seg til å endelig se på julekalender igjen* Lenke til kommentar
Izex Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 The Julekalender 2 hadde vært bærre lækkert men bra de skjønner at all den andre driten de har klart å klemme ut på skjermene til folk ikke var no tess...framskritt Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 The Julekalender 2 hadde vært bærre lækkert men bra de skjønner at all den andre driten de har klart å klemme ut på skjermene til folk ikke var no tess...framskritt the julekalender = fergo dritten.. Det var jo akkurat det samme nesten, bare 10 ganger dårligere Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Hvor glad jeg er kan jo diskuteres. Ehh...?? Dette er revolusjonerende! Jeg har ikke vært gladere på lenge! Tja.. Ingenting er som skomakergata. Lenke til kommentar
eught Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Tja.. Ingenting er som skomakergata. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Hvor glad jeg er kan jo diskuteres. Ehh...?? Dette er revolusjonerende! Jeg har ikke vært gladere på lenge! Tja.. Ingenting er som skomakergata. Tja, hvis man liker halvpedofile gamle menn og sure sokker med en attitude så er vel skomakergata din greie Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Endelig.. Jaja, bare 9 måneder til å vente da. :] Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 3. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2003 Endelig.. Jaja, bare 9 måneder til å vente da. :] Ikke så lenge... :-P Bare en graviditet... Hehe.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Digget den serien! cd'n kjøpte jo eg og altmulig men det er synd at den skal gå nå og ikke til neste jul liksom. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2003 Digget den serien! cd'n kjøpte jo eg og altmulig men det er synd at den skal gå nå og ikke til neste jul liksom. Hvorfor det? Jeg har cd-en også. Den er jo dødskul... :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå