Gå til innhold

Demonstrasjon mot scientologikirken! 10. Mai i Oslo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Også fordi det stadig protesteres mot "religiøse" og religiøse ting. For eksempel kan man protestere mot overgrep som ble oversett av den katolske kirken i USA, mot shariah-lover, osv. Det er da helt legitimt.

Så hvorfor setter du ikke bare i gang da? Isteden for å kritisere de som FAKTISK gjør noe med det når de kritiserer Co$? Det er faktisk begrenset, ihvertfall for de fleste, å rase rundt og syntes noe mot alt liksom... No pun intended....

:D

Glimrende til de av dere gutter og jenter som demostrerte mot Co$! Stå på!

Lenke til kommentar

Hmm, jeg hadde trodd det skulle komme flere folk der i går jeg da, men var gøy uansett. Det gikk vel en del flyers antar jeg, siden personelig fikk jeg intrykk av at flere tok imot flyers denne gangen. Elsket designet på kaka foresten! :D

Spørs om jeg kan være med neste gang da, siden det er Norweigan Wood samme dag, men jeg kan vel snike med nedom en tur (for det er vel ikke så langt fra frognerbadet til Carl Johan?)

Lenke til kommentar
Hmm, jeg hadde trodd det skulle komme flere folk der i går jeg da, men var gøy uansett. Det gikk vel en del flyers antar jeg, siden personelig fikk jeg intrykk av at flere tok imot flyers denne gangen. Elsket designet på kaka foresten! :D

Spørs om jeg kan være med neste gang da, siden det er Norweigan Wood samme dag, men jeg kan vel snike med nedom en tur (for det er vel ikke så langt fra frognerbadet til Carl Johan?)

Du kan gå nedover sammen med meg. Jeg skal jobbe på NW. Men MÅ jo bare protestere litt også!

Lenke til kommentar

Er sur for at jeg ikke fikk være med nå. men konfermasjon kom i veien. jeg lurer på om det ble noen fliers igjen eller kom han med flierne ellers må jeg ta kontakt med han og klage.

var andreas der?? hørte at dere hadde diskusjon med fosse i nesten 3 timer det er nydelig.

har vi noen irc kanaler som vi planlegger på??

Lenke til kommentar
...men jeg tror vi burde lage flere til neste gang, for å være på den sikre siden. Kanskje oppdatere designet eller noe også.

^^^^

Ja takk, begge deler. Jeg spytter gjerne i noen kroner til neste dose fliers...

Tror det er et par små skrivefeil som vi kan rette opp i samme slengen, kanskje bytte ut noen punkter også? Et om mesothelologibåten (Freewinds)? Evt trekke frem noen eksempler på fair game fra de siste få årene, nevne Jenna Miscavige, Jason Beghe etc etc...

...eller bare lage helt ny om noen har tid og evner... Liker den forsåvidt veldig godt som den er, men veldig mange har fått den, og fornyelse er en god ting. Bør kanskje også ha noen litt mer utfyllende infobrosjyrer/-pakker, det ble etterspurt av et par forbipasserende (blant annet en eldre dame som gryntet litt da hun fikk henvisning til nettet)...

Lenke til kommentar

kan noen komme med en fort sånn at vi kan noen små ride. jeg blir så klart med igjen å betale for flierne men har ikke nok cash for å ta alt ikke på kortet heller fordi jeg sparer. men jeg skal ta kontakt med samme firma og prøve og prute litt.

Lenke til kommentar

Og så et spørsmål: Kan dere som fikk "Way to Happiness"-hefter se om de inneholder noe relatert til salg av scientologi-kurs, scientologi-bøker, eller kjøp av "Way to Happiness"-hefter? Hvis heftene inneholder tilbud om å kjøpe hefter kan dette regnes som salg og stride imot kommunens betingelser for tillatelsen. Det er jo fint at Scientologikirken ytrer seg, men hvis dette bare var mer markedsføring så skal de ha kritikk for det.

Kan de ikke lære at et budskap har verdi utover kroner og dollar?

Lenke til kommentar

Samler opp søknader her til vi får en ny tråd.

Grunneier: OK

Politi: Melding/søknad sendt

Støy: Søknad sendt

Kake: Ikke aktuelt, siden værken vi eller org'en får lov av kommunen til å ha bord/stand på andre av kommunens områder enn Egertorget.

permitkommuneanonpp2.th.jpg

Minner samtidig om at man kan gå to og to for å dele ut løpesedler når som helst på offentlig grunn unntatt områder utleid til andre, så lenge man holder seg i bevegelse og ikker er til sjenanse. Miniraids go.

Endret av MrGs
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...