Gå til innhold

Demonstrasjon mot scientologikirken! 10. Mai i Oslo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ad bord... jeg aner ikke hvor man får tak i sånt inne i byen (møbelsjappen ved glassmagasinet?), men hvis noen har peil blir jeg gjerne med for å handle.

Kan stoppe og se om de har et billig plastbord på Jysk når jeg drar mot demoland.

Jeg tar forresten med noen plakater i A3/A2-format, håper noen har et eller annet de kan festes på.

...og angående kaken: vi bør sørge for å ha en "snill" kniv til å dele den opp med - det ville være så ugreit å bli bøtelagt for brudd på våpenlovgivningen eller hva den paragrafen hører til.

Endret av anonymized
Lenke til kommentar

Oslo: Ca. 10-20 anons, men tilfeldige folk fra gaten ble med og holdt skilt og delte ut flyers. En kom bort til oss og ble med fordi han hørte at vi hadde allsang av "Still Inside".

Scientologene brukte denne gangen plassen de hadde søkt om utenfor org'en og stod og delte ut Way To Happiness-blader. Men tidligere på dagen så stod det bare en vakt der for å jage vekk folk.

Matthias Fosse kom og snakket med oss ved Stortinget. Vi delte ut kake og drikke. Været var fint. Her er kaken. Mer bilder - og kanskje video kommer senere.

15f38kp_th.jpg

(klikk for større)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...