MrGs Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 Forresten er det 100 britiske pund (ca. 1000 kroner) i premie for beste skilt og for beste tale/sang, men det gjelder for hele verden så konkurransen blir hard. Lenke til kommentar
Bertleif Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 Måtte konfirmasjonens tradisjon brenne! Det kom for mitt øre igår at kjerring har bestemt at vi skal til Fagernes for konfirmasjon i helgen. Dette ødelegger da selvsagt alle mine planer om oppmøte for protest. Opplys litt for meg også! Lenke til kommentar
MrGs Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Ta med en venn/kjærring og del ut løpesedler en dag i Oslo, så kan du gjøre opp for det selv. Kos deg på komfisen. Endret 9. mai 2008 av MrGs Lenke til kommentar
Bertleif Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=519898 Begynner COS å bli litt desperate? Uansett for drøyt, og det tror jeg folk kommer til å reagere på. Lenke til kommentar
anonymized Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=519898 Begynner COS å bli litt desperate? Uansett for drøyt, og det tror jeg folk kommer til å reagere på. Jøss... jeg trodde ikke de skulle komme hit før oktober/november... Party time!!! Lenke til kommentar
anonymized Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 Permit caek: Deilig... kommer det en liten oppdatering i "How-to"en for kaketillatelse? Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 Mast på mediene for å få dem til å komme da? Lenke til kommentar
Kagge Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 Er litt usikker men tror vi får nettavisen ditt Lenke til kommentar
MrGs Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 Vi får ikke ha kake utenfor org'en uansett, fordi ikke bord. Østbanehallen er morsom: Lenke til kommentar
Karismatisk-anon Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 Vi får ikke ha kake utenfor org'en uansett, fordi ikke bord. Østbanehallen er morsom: Ja gjett hvor jeg skal FØR jeg joiner demo'en Lenke til kommentar
anonymized Skrevet 10. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) Ad bord... jeg aner ikke hvor man får tak i sånt inne i byen (møbelsjappen ved glassmagasinet?), men hvis noen har peil blir jeg gjerne med for å handle. Kan stoppe og se om de har et billig plastbord på Jysk når jeg drar mot demoland. Jeg tar forresten med noen plakater i A3/A2-format, håper noen har et eller annet de kan festes på. ...og angående kaken: vi bør sørge for å ha en "snill" kniv til å dele den opp med - det ville være så ugreit å bli bøtelagt for brudd på våpenlovgivningen eller hva den paragrafen hører til. Endret 10. mai 2008 av anonymized Lenke til kommentar
MrGs Skrevet 10. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2008 Det blir en veldig blunt kakespade. Lenke til kommentar
Eksempel Skrevet 10. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2008 Hvor mange er det ca som skal komme dit i dag? Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 10. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2008 I helvete. Er de i Østbanehallen i dag? Lenke til kommentar
Ardinur Skrevet 10. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2008 Drar til byen med to venninner nå, så er vi der til klokka 2 ^^ Veldig fint vær, så det blir nok ganske bra oppøte denne gangen! ;D Lenke til kommentar
MrGs Skrevet 10. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2008 Jeg har bord og kakespade nå. Vi er GO! Lenke til kommentar
anonymized Skrevet 10. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2008 Jeg har bord og kakespade nå. Vi er GO! ...og der våknet jeg... spar litt moro til meg... Lenke til kommentar
MrGs Skrevet 10. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2008 Oslo: Ca. 10-20 anons, men tilfeldige folk fra gaten ble med og holdt skilt og delte ut flyers. En kom bort til oss og ble med fordi han hørte at vi hadde allsang av "Still Inside". Scientologene brukte denne gangen plassen de hadde søkt om utenfor org'en og stod og delte ut Way To Happiness-blader. Men tidligere på dagen så stod det bare en vakt der for å jage vekk folk. Matthias Fosse kom og snakket med oss ved Stortinget. Vi delte ut kake og drikke. Været var fint. Her er kaken. Mer bilder - og kanskje video kommer senere. (klikk for større) Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 10. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2008 Video, video, video! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå