osse-mon waits for alice Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Ja. Ingen kan nekte deg det.. Det går på dette med å skjule ansiktet Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Kan noen forklare meg greia med Epic Fail Guy? Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 EFG, en strekmann med "v for vendetta"-maske, originalen alltid representert som .gif og 400x400 piksler stort. Denne fyren vinner aldri, han bare gjør ting galt. Om han skulle klare å gjennomføre noe, er det mest sannsynlig ikke EFG under masken. Et eksempel på hvordan EFG feiler 100% Tenk på at dette bildet kommer fra et sted der det er UMULIG å gjette nummeret på posten sin, siden det er mange poster i sekundet. Nummeret han gjetter er de siste to i det som kommer etter datoen og No. 438658. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 EFG, en strekmann med "v for vendetta"-maske, originalen alltid representert som .gif og 400x400 piksler stort. Denne fyren vinner aldri, han bare gjør ting galt. Om han skulle klare å gjennomføre noe, er det mest sannsynlig ikke EFG under masken. Et eksempel på hvordan EFG feiler 100% Tenk på at dette bildet kommer fra et sted der det er UMULIG å gjette nummeret på posten sin, siden det er mange poster i sekundet. Nummeret han gjetter er de siste to i det som kommer etter datoen og No. 438658. /b/ -.- Hva er greia med ''V'' masken da? Lenke til kommentar
MrGs Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) Epic Fail Guy var før bare en vanlig strekmann. V fra Vendetta er en slags frihetshelt eller noe slikt, så når Epic Fail Guy tok på seg V-maske så uthevet det feilingen hans enda mer, og han ble episk på rikitg. Endret 30. mai 2008 av MrGs Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) V-masken er blant annet et symbol på en horde som kjemper sammen for en sak. Hvordan den havnet på EFG aner jeg ikke. EFG er en meme, og det er bare kollektiv bevissthet som gjør at EFG er EFG. edit: MrGs var først, og han har sikkert rett. Endret 30. mai 2008 av Knofle Lenke til kommentar
MrGs Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Hvis jeg kan forklare det, så er det litt som forskjellen på å snuble på gaten og å snuble på gaten iført ballkjole, tiara og rollerblades. Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 For meg så står Guy Fawkes maska for symbolet på en manns kamp mot ondskap rotfestet i maktsykhet og tyranni som ble tatt opp av flere så snart det ble kjent at det var en som turde å stå i opposisjon. -I filmen var det dog noe mer blodig enn det Anonymous står for, heldigvis. Har fulgt med på dette men har dessverre ikke kommet meg med på aksjon, imidlertid så sprer jeg litt info her og der om kulten slik at relevante fora blir bevisstgjort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå