O.J Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 Kanskje jeg kjøper et nummer av kapital etterpå. Hvis dem finner ut at saker om Scientology gir økt salg vil de jo kanskje skrive mere om dem. Lenke til kommentar
anonymized Skrevet 20. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) Kanskje jeg kjøper et nummer av kapital etterpå. Hvis dem finner ut at saker om Scientology gir økt salg vil de jo kanskje skrive mere om dem. ^^^^ THIS Jeg kjøpte det fordi det så så deilig ut, på linje med Time-artikkelen, og jeg ville ha den i bokhyllen min... edit: ...trakk tilbake artikkelen på forespørsel... løp og kjøp! Den kommer tilbake når nåværende nummer er ute av salg (gi meg beskjed når så skjer). Endret 20. mai 2008 av anonymized Lenke til kommentar
MrGs Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Jeg kjøpte to stykker jeg, ett til historisk arkiv og ett til å vise frem til andre uten å være redd for å miste. Når det gjelder liste av selskaper fra artikkelen, så er den allerede på nett på xenu.nu sin wiki. Det er mye mer i artikkelen dog, inkludert morsomme sitater fra scientologer, advokater, og Fosse, så den anbefales å lese. Den har også bilde av Anonymous fra Nederland. Endret 21. mai 2008 av MrGs Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Har kjøpt inn tre eksemplarer av Kapital Både storebror og lillesøster trenger jo lesestoff, tross alt! Fosse er jo fullstendig idiot i hodet. "Hvis dere undersøker oss driver dere med religionsforfølgelse." Maken til tulling. Mannen må være psykisk syk. Lenke til kommentar
anonymized Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Fosse er jo fullstendig idiot i hodet. "Hvis dere undersøker oss driver dere med religionsforfølgelse." Maken til tulling. Mannen må være psykisk syk. Tror det handler mer om at han er trent opp til å måtte angripe alle som kritiserer, og at det eneste verktøyet han har er "bawwwwww religionsforfølgelse bawwwwww!" (de har jo tross alt ingen gode argumenter overhodet for at media ikke skal kunne drive kritisk journalistikk)... ...og så er det differensieringen mellom indoktrinering i et ondskapsfullt og destruktivt system på den ene siden, og psykiske lidelser på den andre siden. Jeg sier ikke at Ole Brumm ikke kan komme inn her, men husk på at han kan ha vært helt klin normal (wtf er 'normal'?) før han startet med dette... Til Fosse: Ser du hvor tåpelig argumentasjonen din er når du leser Kapital/aviser eller ser deg selv på tv? Du får kanskje massevis av klapp på skulderen og ros internt, men ta et steg tilbake og tenk kritisk; ser du hva kulten har gjort med deg? Var det denne situasjonen du ønsket å se deg selv i når du gikk inn i dette? Vi er mange som bryr oss, og vi står klare med sikkerhetsnettet når du en gang bestemmer deg for at nok er nok. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Scientology klarte å dra en 15-åringen for retten etter 10. Mai demonstrasjonen: Teenager faces prosecution for calling Scientology 'cult' Dette blir det nok mye bråk ut av. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Er det mulig... The City of London police came under fire two years ago when it emerged that more than 20 officers, ranging from constable to chief superintendent, had accepted gifts worth thousands of pounds from the Church of Scientology. Lenke til kommentar
anonymized Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 ...og enda en godbit: HM Customs and Revenue har uttalt at de definitivt vil etterforske anklager om brudd på mistelønnsbestemmelser i Co$, Ex-scilons strømmer til for å gi informasjon om sine opplevelser (kilde: Enturbulation) Oh my... it's falling apart...! Lenke til kommentar
O.J Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Var skattemyndighetene som tok knekken på de store mafiafamiliene, fulgte bare pengesporet. Tror COS sliter litt hvis de tar et dypdykk i papirene dems. Lenke til kommentar
MrGs Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Morsomt at det som Hubbard sa at rom-konføderasjonen Marcab brukte mot folk var super-strenge skatteregler. Problemet er at skattebrudd ofte foreldes. Og forresten: Slutt-resultatet vil altså bli: You know the rules, and so do I. Endret 21. mai 2008 av MrGs Lenke til kommentar
MrGs Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Hvis noen i Oslo vil ha en pakke med 500 YouFoundTheCard-kort så se her: http://forums.enturbulation.org/261768-post2/ Best for dem som kan sende til en organisasjon eller som ikke vil holde seg anonym. Lenke til kommentar
MrGs Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Epic Nose Guy slipper tiltale, og det er herved lov å kalle Scientologi for en "kult" i City of London. (Selvfølgelig kan man ikke bruke hets og "behead those who insult islam" osv, men et skilt som kun kaller scientologi for en kult er lov. Crown Prosecution Service agreed, don't bother him about it.) You know the rules, and so do I. http://digg.com/world_news/No_charges_over_Scientology_demo Lenke til kommentar
Karismatisk-anon Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Folkens, vi må hive oss på miniraid bølgen. Jeg er åpen hver eneste helg framover, så jeg kan når som helst joine hvem som helst med å dele ut flyers, dockblocke og hjelpe til med vanlig vaksinering. Anyone? Lenke til kommentar
Journalistikkstudenter Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Hei Hei.. Vi er to journalistikkstudenter som nå holder på med vårt siste og avsluttende prosjekt,som skal omhandle temaet "livet på nett", med ymse undertemaer som "nettsamfunn". Grunnen til at vi skriver inn her er fordi vi har veldig lyst til å skrive en sak om "anons",og hvordan mennesker verden rundt arrangerer slike demonstrasjoner via nettet. Dette skal gestaltes i form av en blogg,og vi lurte på om noen kunne ta seg tid til å svare på noen spm.. send gjerne mail til oss på [email protected] Fred ut Irene og Maria Lenke til kommentar
MrGs Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) ^^^ Irene og Maria, jeg foreslår at dere istedet bruker personlige meldinger her på forumet. Hvis folk må lage en ny epostadresse for å kontakte dere (mange av dem som deltar er anonyme), så blir der færre som kommer i kontakt. En av grunnene til dette er at scientologi ofte bruker falske navn for å lure folk eller å sende masse spam og virus ut på nett. Dere kan stille inn dette forumet slik at dere får varsel om nye personlige meldinger. --- snip Endret 27. mai 2008 av MrGs Lenke til kommentar
MrGs Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Ny tråd for 14. mai: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=959051 Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Grunnen til at vi skriver inn her er fordi vi har veldig lyst til å skrive en sak om "anons",og hvordan mennesker verden rundt arrangerer slike demonstrasjoner via nettet. For å skrive om Anonymous nytter det vel egentlig ikke å intervjue så mange om det. Hva Anonymous er kommer an på hvem du spør. Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Ønsker du maske. Se HER Lenke til kommentar
MrGs Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Men vi får ikke ha maske under demonstrasjon uansett. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Man kan ha den på baksiden av hode hvis man vil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå