Bertleif Skrevet 14. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2008 Minner samtidig om at man kan gå to og to for å dele ut løpesedler når som helst på offentlig grunn unntatt områder utleid til andre, så lenge man holder seg i bevegelse og ikker er til sjenanse. Miniraids go. Gjelder maskeforbudet da? Er det et generelt forbud i Norge eller gjelder det i demonstrasjoner? Lenke til kommentar
MrGs Skrevet 14. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) Poeng. Jeg er ikke advokat, så sjekk loven selv men slik er det som jeg forstår det: Det er forbudt å delta i demonstrasjoner, opptog osv. i maske - unntatt maskerader - men hvis det er lov til å gå på gaten i maske får man nok også dele ut løpesedler i par i maske. Pass på så du ikke blir tatt for å være raner. Og utdeling av løpesedler fungerer bedre uten maske egentlig. Hvis dere gjør dette i maske så må dere være forberedt på å bli bortvist, selv om det kanskje er lovlig. Et annet alternativ er å kjøpe seg en burka. Hvis du kjøper over nett er det ikke særlig dyrt. Prøv og se. Ikke løp opp til folk. Hold dere i bevegelse, og bruk guy fawkes maske, lyseblå burka, eller noe annet som åpenbart er en festlig utkledning. Ikke gå med ansiktet dekket i et skjerf eller finnlandshette, da ser dere ut som noe som har kommet ut av Counterstrike. OBS: Du får ikke under noen omstendighet delta i demonstrasjonene våre i maske/burka/finnlandshette/annen maskering i Norge. Løpeseddel-utdeling i par får du bestemme over selv. Endret 14. mai 2008 av MrGs Lenke til kommentar
anonymized Skrevet 14. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2008 Et annet alternativ er å kjøpe seg en burka. Hvis du kjøper over nett er det ikke særlig dyrt. Prøv og se. Ikke løp opp til folk. Hold dere i bevegelse, og bruk guy fawkes maske, lyseblå burka, eller noe annet som åpenbart er en festlig utkledning. Ikke gå med ansiktet dekket i et skjerf eller finnlandshette, da ser dere ut som noe som har kommet ut av Counterstrike. Jeg stemmer på rosa burka med mudkips på... se opp for sinte mennesker med balltre, though, noen kan misforstå. Lenke til kommentar
MrGs Skrevet 14. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) Vel kanskskje fordi du er ute og går uten mannlig slekting. Ellers kommer mudkip-burka med mitt godkjenningsstempel for løpeseddelutdeling. Det er jo ikke så mye som skal til for å gjøre en lyseblå afgansk burka om til en mudkip-burka. Menn kan også fint gå i burka. Det er mang en mannlig journalist som er smuglet rundt i Afghanistan i burka. PS: Det ser ut til at mudkips her en eller annen relevanse for Scientologikirken. Jeg trodde de bare drev med BT-er... PS 2: Her er en YouTube-video som går som hakka vetebrød i varmt gress: INNEHOLDER STERKE SCENER derfor bare lenker jeg til den: Endret 14. mai 2008 av MrGs Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 14. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2008 Helt sykt bra video. Kjempebra laga. Lenke til kommentar
MrGs Skrevet 15. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2008 Boris her var agent for CIA i Danmark. Han har en melding til oss: Boris ble avslørt som agent og rømte til USA for mange år siden. Han har vært på TV og fått utmerkelse av USAs myndigheter, og han er langvarig forkjemper for asyl og pensjon for eks-agenter. Han deltok på demonstrasjonen i Washington DC den 10. mai. Lenke til kommentar
MrGs Skrevet 15. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) To spørsmål: 1: Har dere sett på "Veien til lykke" ennå? 2: Kan han med hatten fra forrige gang sende meg en melding her eller på enturb? PS: Glory Marcabia. Endret 15. mai 2008 av MrGs Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 16. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2008 Hepp! Når blir neste demo? Ikke sikkert at jeg kan være med, men stiller gjerne med litt sponsing for trykk av nye flyveblader! Lenke til kommentar
WTI Skrevet 16. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2008 Haha, sjekk denne artikkelen, skulle tro Anon jobbet i hegnar.no http://www.hegnar.no/okonomi/article272532.ece Lenke til kommentar
dim3 Skrevet 16. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) Så kult! Ikke en veldig utfyllende artikkel, men den er jo skrivi av "Redaksjonen.. Virker mest som en artikkel skrivi for å opplyse om hvor tragisk denne sekten er. Må være en anon der! Kanskje det er Hegnar selv? Endret 16. mai 2008 av dim3 Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 16. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2008 - Ingen i ledelsen er kredittverdig Haha! Lenke til kommentar
MrGs Skrevet 16. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) Det som er trist er at det er mulig at ingen i ledelsen har videregående utdannelse heller - vet ikke om det er slik i Norge, men det er ganske vanlig i USA. David Miscavige har for eksempel ingen formell utdannelse, og mange Sea Org-medlemmer har vanskelig for å stikke av p.g.a. manglende utdannelse, ikke noe førerkort, få eller ingen venner utenfor, osv. Neste demonstrasjon er 14. juni. Vi forbereder oss ved å lære om Sea Org, dele ut flygeblader, henge opp plakater, og gjøre klar sjørøver-kostymene. Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Endret 16. mai 2008 av MrGs Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 16. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2008 Ny video fra brukeren "Xenuexposed" på youtube. Helt sykt bra laget. Lenke til kommentar
anonymized Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 Ny video fra brukeren "Xenuexposed" på youtube. Helt sykt bra laget. Bjutiful. Simply bjutiful. Ellers er celebrity centre'et i London til salgs (har vært det siden 2006, så det har ikke noe med oss å gjøre, sikkert imaginære oppgraderingsbehov) hvis noen vil ha et minne etter kulten før den forsvinner for godt... Lenke til kommentar
MrGs Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 Jeg vil ikke ha Freewinds selv om jeg fikk den gratis. Klart den er verdt litt som skrap, men man må beregne om asbest-arbeidet koster mer. I så fall kan de jo tømme den for olje og gi den til den amerikanske marinen som øvingsmål. Gratulerer med nasjonaldagen, forresten. Lenke til kommentar
anonymized Skrevet 18. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2008 ...noe å spille på demoene? Skulle nesten tro den var laget av noen som er Ex-SO Teksten: Chorus: Run away, Run away, run away and save your life. Run away, run away, run away if you want to survive. Run away, Run away, run away and save your life. Run away, run away, run away if you want to survive. Money, sex, in full control, a generation without soul, perfect people in a perfect world, behind closed doors all in control, life, in a world of luxury, cold cash money mentality, you gotta keep the faith, you gotta keep the faith, you better keep the faith and run away. Chorus It's time to break free, oh oh oh oh, run away, oh oh oh oh, you better break free, oh oh oh oh, run away, oh oh oh oh. Money, sex, in full control, look, big brother is watching you, unlock your brain and save your soul, no more limits, no more curfew, life in the perfect system, take a stand and fight for freedom, keep the faith, you gotta keep the faith, you better keep the faith and run away. Chorus several times It's time to break free, oh oh oh oh, run away, oh oh oh oh, you better break free, oh oh oh oh, run away, oh oh oh oh Keep the faith, you gotta keep the faith, you better keep the faith and run away. Keep the faith, you gotta keep the faith, you better keep the faith and run away. Lenke til kommentar
MrGs Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) SeaArrrgh.com har åpnet. Og Kapital har en fantastisk artikkel i nåværende nummer. Endret 19. mai 2008 av MrGs Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 Haha, sjekk denne artikkelen, skulle tro Anon jobbet i hegnar.no http://www.hegnar.no/okonomi/article272532.ece Her burde det være et par godsaker for skattemyndighetene å ta tak i, tror jeg. Har noen kontaktet dem? Lenke til kommentar
MrGs Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 Så vidt jeg husker så har norske myndigheter startet etterforskning etter at journalister har satt søkelys på saker, så det kan kanskje hende nå også. Lenke til kommentar
anonymized Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 Og Kapital har en fantastisk artikkel i nåværende nummer. Jeg kjøpte mitt første Kapital på grunn av den artikkelen... hvis den korte snutten er det eneste som ligger på nett kan jeg scanne artikkelen og legge den ut en av de nærmeste dagene - det er rundt 10 sider med WIN, WIN & EPIC WIN, samt Fosse som avslutningsvis sutrer om religionsforfølgelse og trakassering... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå