Gå til innhold

Demonstrasjon mot scientologikirken! 10. Mai i Oslo

Anbefalte innlegg

post-38731-1208382035_thumb.jpg

Den fjerde verdensomspennende protesten mot handlingene til kulten er i gang med å bli planlagt. Offisielt sett kalt "Operation: FairGameStop". Men vi i Norge har spesielle omstendigheter, og bør kanskje forholde oss til disse.

Ingen av dem som tidligere har tatt ansvaret for å fikse tillatelse for protesten har sagt seg villige til å gjøre det igjen. Det er ikke så veldig mye arbeid, men nok til at de samme ikke gidder å gjøre det hver eneste gang. Så noen andre må ta seg av denne utrolig viktige delen og få dette fikset fort som fy. Det er veldig sannsynlig at scientologene vil selv prøve å stoppe oss ved å søke om tillatelse først. Så fort dere. Ikke vent på at noen andre skal gjøre det for deg. 10. Mai bør vi være utenfor byggningen deres i Karl Johans gate.

Denne gangen vurderer jeg seriøst å ta turen opp fra Sandnes for å være med.

Endret av LunarPoet
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tar mine innlegg nå kommer med flere innlegg etter hvert.

Edit:

tar her også vis noen vil være med på intervju med nettavisen send meg PM før kl 15.00 i morgen. den som vil være med må ha peiling. fordi jeg og vennen min som har ordnet det kan litt men ikke nok

Endret av Kagge
Lenke til kommentar

Dette har sikkert vært spurt om hundre ganger før i ulike tråder, men:

Hvor får man kjøpt sånne 'V for Vendetta'-masker?

Tror det er lurt at alle her også benytter disse da masken er blitt et symbol på kampen. Folk husker maskene, for å si det sånn.

Lenke til kommentar

Tingen er at vi ikke har lov til å bruke masker i protester i Norge. Vi søkte om å få spesialtillatelse sist gang siden blandt annet de tyske anonymous hadde fått det, og pga. fair game tiltakene til kulten. Men nei. Får håpe at hvis noen tar seg av tillatelsen, så vil de prøve igjen på å få bruke masker i tillegg.

Men man kan jo bruke maskene på hodet, eller bak hode. Slik at ansiktet ikke dekkes.

Her er ett greit sted å kjøpe - http://www.forbiddenplanet.co.uk/index.php...oducts_id=38257

Endret av LunarPoet
Lenke til kommentar
Dette har sikkert vært spurt om hundre ganger før i ulike tråder, men:

Hvor får man kjøpt sånne 'V for Vendetta'-masker?

Tror det er lurt at alle her også benytter disse da masken er blitt et symbol på kampen. Folk husker maskene, for å si det sånn.

tror du får kjøpt de på ebay

Lenke til kommentar

yes. forbidden planet er i hoeyeste grad serioes.

beste sjappa i UK for alt som har med samler-objeckter til film og .. rariteter aa gjoere.

de har bok-avdeling i kjelleren. butikken anbefales. kjoep i vei!

STIAN / london

Er butikken til å stole på?

50kr er ikke så verst, må ikke betale for frakt heller...

Selges det også en sånn mask i her Norge?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...