Venerable Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Den fjerde verdensomspennende protesten mot handlingene til kulten er i gang med å bli planlagt. Offisielt sett kalt "Operation: FairGameStop". Men vi i Norge har spesielle omstendigheter, og bør kanskje forholde oss til disse. Ingen av dem som tidligere har tatt ansvaret for å fikse tillatelse for protesten har sagt seg villige til å gjøre det igjen. Det er ikke så veldig mye arbeid, men nok til at de samme ikke gidder å gjøre det hver eneste gang. Så noen andre må ta seg av denne utrolig viktige delen og få dette fikset fort som fy. Det er veldig sannsynlig at scientologene vil selv prøve å stoppe oss ved å søke om tillatelse først. Så fort dere. Ikke vent på at noen andre skal gjøre det for deg. 10. Mai bør vi være utenfor byggningen deres i Karl Johans gate. Denne gangen vurderer jeg seriøst å ta turen opp fra Sandnes for å være med. Endret 16. april 2008 av LunarPoet Lenke til kommentar
thadon Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Legger denne i min innlegg, håper denne får ganske mye publisitet, vil tro det etter alt som har kommet i avisene i de senere dagene Lenke til kommentar
Kagge Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) tar mine innlegg nå kommer med flere innlegg etter hvert. Edit: tar her også vis noen vil være med på intervju med nettavisen send meg PM før kl 15.00 i morgen. den som vil være med må ha peiling. fordi jeg og vennen min som har ordnet det kan litt men ikke nok Endret 16. april 2008 av Kagge Lenke til kommentar
Livert Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Dette har sikkert vært spurt om hundre ganger før i ulike tråder, men: Hvor får man kjøpt sånne 'V for Vendetta'-masker? Tror det er lurt at alle her også benytter disse da masken er blitt et symbol på kampen. Folk husker maskene, for å si det sånn. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Tingen er at vi ikke har lov til å bruke masker i protester i Norge. Vi søkte om å få spesialtillatelse sist gang siden blandt annet de tyske anonymous hadde fått det, og pga. fair game tiltakene til kulten. Men nei. Får håpe at hvis noen tar seg av tillatelsen, så vil de prøve igjen på å få bruke masker i tillegg. Men man kan jo bruke maskene på hodet, eller bak hode. Slik at ansiktet ikke dekkes. Her er ett greit sted å kjøpe - http://www.forbiddenplanet.co.uk/index.php...oducts_id=38257 Endret 16. april 2008 av LunarPoet Lenke til kommentar
Major Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Dette har sikkert vært spurt om hundre ganger før i ulike tråder, men: Hvor får man kjøpt sånne 'V for Vendetta'-masker? Tror det er lurt at alle her også benytter disse da masken er blitt et symbol på kampen. Folk husker maskene, for å si det sånn. tror du får kjøpt de på ebay Lenke til kommentar
Livert Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Ser forresten at Co$ sponser youtube... For noen slepie jævler. Edit: Link Endret 16. april 2008 av Livert Lenke til kommentar
fox Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Her er ett greit sted å kjøpe - http://www.forbiddenplanet.co.uk/index.php...oducts_id=38257 Er butikken til å stole på? 50kr er ikke så verst, må ikke betale for frakt heller... Selges det også en sånn mask i her Norge? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 Jeg har ikke bestillt selv, man den, sammen med ebay og en side til er de 3 som vanligvis blir nevnt som gode kjøpesteder. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 legges i mine innlegg What he said Lenke til kommentar
MarcabianAnonymous Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Hvis vi har planer om å invitere en horde av pressefags hadde det kanskje vært en god idé om vi hadde hatt nok masker til et nusselig gruppebilde? Om jeg bestiller, så bestiller jeg nok fire eller fem for sikkerhetsskyld. Det kan umulig skade. Scientology, you better buy a dog! Lenke til kommentar
Quai Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Jeg sender gjerne en søknad om å få demonstrere en 10. Mai. Om de som har søkt tidligere kan legge ut søknaden de brukte, så kan jeg gjerne putte på mitt navn og sende det. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Gå i lang lang rekke med teite masker? I'm in! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Gå i lang lang rekke med teite masker? I'm in! Blir nok mer stå stille^^ Hvo mange møtte opp forrige gang? Fikk ikke med meg hvor det var da og når jeg først kom fram var det bare ballongene igjen Lenke til kommentar
Kagge Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 i mars var vi over 50 og i april var vi rundt 20. vi får ikke lov å bruke masker så er litt vanskelig å være med masker. neste er 10 mai og vi skal prøveå få forann kirken igjen Lenke til kommentar
Kagge Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Nettavisen trenger bevis på ting de har gjort galt. vis noen har bevis send det til meg snarest. men vi skal greide og promoe anon. vis det blir noe av Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Jeg ser noen har linket til denne tråden i dagbladets kommentarer. Dersom vi skal fortsette med det må førsteposten oppdateres til noe mye mer informativt. Ellers synes jeg det er en bedre idé å linke direkte til en egen informasjonsside på norsk dersom vi har noe sånt. Edit: http://www.whyweprotest.org/ Endret 17. april 2008 av G2Petter Lenke til kommentar
londoncalling Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 yes. forbidden planet er i hoeyeste grad serioes. beste sjappa i UK for alt som har med samler-objeckter til film og .. rariteter aa gjoere. de har bok-avdeling i kjelleren. butikken anbefales. kjoep i vei! STIAN / london Her er ett greit sted å kjøpe - http://www.forbiddenplanet.co.uk/index.php...oducts_id=38257 Er butikken til å stole på? 50kr er ikke så verst, må ikke betale for frakt heller... Selges det også en sånn mask i her Norge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå