Gå til innhold

feil med det nye Zboard tastatuert mit..

mezri

Anbefalte innlegg

jeg har et zboard gaming tastatur fynker helt fint til og game me og sånt men tastene for og skifte sang stopp dempe lyd og skru opp lyd fynker ikke :S mens resten av knappene fynker fint har prøvd ganske masse reinstalert program driver osv fynker fortsatt ikke jeg bruker windows media plyer 11 og det er kjekt og høre pa musikk mens man gamer :(

pliz hjelp meg har prøvd alt hvis det er noen som kan hjelp! >.<

Endret av mezri
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Oh shit, prøv å følge litt nærmere med i norsktimene. Måtte konsentrere meg for å skjønne det der.

Prøv med Winamp og enable global keybinds, da burde de knappene virke fint med nyeste driver.

hater winmap xD men drit at det ikke fynker... bare de knappene liksom som ikke fynker men resten fynker helt fint ellers men er det abselutt ingen måte og få windows media player 11 til og fynke me det det er liskom standard >.< og det er jo helt nytt... fjerna meldingen na og update driver fynka fortsatt ikke har programmet også.. kansje det er noen plugin jeg ma laste ned til windows media player? for du kan laste ned mange men jeg hvet ikke hvilken

Endret av mezri
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
lol for en noob jeg er det fynker helt fint na jeg lastet ned feil os version av tastaturet xD vista version nar jeg har xp...

hvor i hælvette kjøpte du tastaturet ditt:P?

Kjøpte det i buttiken xD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...