CurSe Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Hvis jeg skal se videoer på f.eks Youtube, Dagbladet, Gametrailers osv. så har de en lei tendens til å stoppe opp helt uten videre. Hele videoen er lastet, men likevel så stopper den etter 4-5 sekunder. Jeg kan trykke play igjen og den spiller da nye 3-4sekunder før den stopper igjen. Hvis jeg må trykke på play hele tiden så er all lyd borte i videoen. Vel, dette er fantastisk irriterende og jeg skjønner ikke hvorfor maskinen oppfører seg slik. Mistenker at dette problemet dukket opp etter at jeg oppdaterte Quicktime, men skal ikke si det for sikkert. Andre som har opplevd dette problemet eller vet hva som er feil hos meg? Lenke til kommentar
jarlefosen Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Jeg hadde sammme problem av og til. Det skjedde som regel etter at pcen hadde stått på i 2 dager i strekk. Pleide å ordne seg etter jeg restartet pcen. Men det er vell 2 - 3 mnd. siden problemet forsvant. Tror det forsvant etter jeg begynte med Firefox 3 Beta. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Jeg hadde også dette problemet inntil jeg i dag avinstallerte FLASHGOT utvidelsen. Nå funker både Youtube og Dagbladets videoer som før. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 21. april 2008 Forfatter Del Skrevet 21. april 2008 Har bare Downthemall som ekstra i Firefox, prøvde å deaktivere den nå, men ingen bedring. Reboot fikser problemet en stund, men problemet oppstår igjen ganske kjapt. Det fungerer av og til å restarte Firefox, men det blir en håpløs løsning på problemet Andre forslag til hva som kan være galt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå