josteinaj Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 må man bruke DENNE kabelen for å koble SonyEricsson P800 til data'n eller går det greit å bruke bluetooth? Lenke til kommentar
Ronnyb Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Er da mye greiere å bruke Bluetooth, slipper alt kabelstyret. Bruker selv bluetooth mellom pcen og min T68i. Lenke til kommentar
josteinaj Skrevet 3. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2003 ok. fikk bare inntrykk av at synkronisering med pc måtte gjøres med kabel siden det eneste bluetooth ekstrautstyret de hadde på hjemmesiden sin var handsfree o.l. jeg satser på bluetooth jeg da Lenke til kommentar
Jeg_har_en_p800(= Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 det følger jo med kabel jo!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
josteinaj Skrevet 3. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2003 det gjør det?? DIGG DA! men jeg tror jeg investerer i bluetooth senere en gang alikavel er jo litt herlig å kunne sette seg i hagen og surfe på nettet med mobilen. eller i stua. kommer vel an på hvor lang rekkevidde bluetooth har, men jeg tipper den rekker noen meter Lenke til kommentar
Jeg_har_en_p800(= Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 LURT MOBILVALG det er helt klart den beste mobilen som er på markedet NÅ Lenke til kommentar
josteinaj Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2003 det er det jeg også har kommet fram til. godt å høre det fra en som har den også da så er jeg HELT sikker Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 kommer vel an på hvor lang rekkevidde bluetooth har, men jeg tipper den rekker noen meter Ja den rekker i massevis, jeg bor i femte etg i en blokk og har kontakt ned til 1 etg. Signalene har en del betong å forsere på veien da!! Lenke til kommentar
Jeg_har_en_p800(= Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 den teoretiske rekkevidden er 10m Lenke til kommentar
josteinaj Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2003 ok. bør vel holde en stund for mitt bruk da Lenke til kommentar
josteinaj Skrevet 9. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2003 og herved eier også jeg en p800 (norsk) :smile: Lenke til kommentar
Jeg_har_en_p800(= Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 gratulerer har du startet den og sett noen av tingene den kan?( litt for mye å se på noen timer ,men) Lenke til kommentar
josteinaj Skrevet 9. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2003 gratulerer har du startet den og sett noen av tingene den kan?( litt for mye å se på noen timer ,men) har brukt den i litt over ett døgn nå. leter etter tøffe spill på internett, men det er fortsatt de som fulgte med som er best. prøvde en arkadeemulator, lasta ned mario til den men det funka ikke. jeg får prøve noen flere spill snart. jeg prøvde også doom men der mangler jeg noen filer fra en pc-installasjon av doom. (jeg får faktisk "blåskjerm" hvis jeg prøver å starte spillet uten filene (egentlig hvit men..) )hvis du har noen fete spill så hadde jeg vært takknemlig om du gav meg en link minnet ble fort fylt opp når jeg prøve å legge inn litt mp3. jeg la inn "gollums song" og dermed var 5,5 mb brukt opp. var jo "bare" 12+16mb så jeg får undersøke priser på 128mb kort snart. ganske heftig å kunne se video på den da, men det var mye stress med å legge inn filmer på den. jeg har enda ikke funnet et filmklipp jeg kan legge inn på den. det skulle vært et program som gjør om et hvilket som helst filmklipp til p800 format. må jo være riktig oppløsning og mpeg-4. jeg ble en smule skuffet når jeg fant ut at det ikke var video-kamera i p800, men jeg skal nok klare meg. når jeg får neste lønning så skal jeg kjøpe med den bluetooth-saken for pc hvis jeg får råd tenker jeg. men noe av vitsen med å ha den var at jeg hadde tenkt å koble meg på internett gjennom pc'en fra p800'en. vet du om det er mulig? jeg er i allefall veldig fornøyd med kjøpet. mest praktisk blir kanskje kameraet. kan jo f.eks ta bilder av elevforsøk i fysikken på skolen, til innføring senere. å få opp bilde av venner når de ringer meg er også ganske fancy det eneste som er litt kjedelig for meg nå er at jeg venter på å få tildelt et telefonnummer (!) så jeg får ikke ringt med den enda. p800 har jo derimot nok underholdning til å holde ut noen dager uten et mobilt nettverk da.. Lenke til kommentar
Jeg_har_en_p800(= Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 www.my-symbian.com er vel det beste stedet for programmer og spill. for å få doom til å virke må du ha 2 filer som man ikke laster ned(søke på google etter dem) har du noen spørsmål kan du bare sende meg en melding Lenke til kommentar
josteinaj Skrevet 10. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2003 ok. har lasta ned filer som heter doom1.wad og doom3.wad nå men jeg får beskjeden "error: d:media filesdocumentdoomdoom1.wad is not a main wad file (IWAD) try with doom.wad or doom2.wad use -nocheckwadversion to remove this check but this can cause legacy to hang console closed - press any key". jeg får vel lete etter en ny doom1.wad tenker jeg. har du doom på din? Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 ok. har lasta ned filer som heter doom1.wad og doom3.wad nå men jeg får beskjeden "error: d:media filesdocumentdoomdoom1.wad is not a main wad file (IWAD) try with doom.wad or doom2.wad use -nocheckwadversion to remove this check but this can cause legacy to hang console closed - press any key". jeg får vel lete etter en ny doom1.wad tenker jeg. har du doom på din? Du har nok feil wad fil. Det finnes et hav av dem. Se om du ikke finner en orginal kopi av doom og prøv med dem. Spør en som du vet har derevet med data i over 10 år kanskje han har doom ligende på cd en eller annen plass på lofte. Det var ikke let og få tak i så gamle filer faktisk strevde litt selv. Lenke til kommentar
Jeg_har_en_p800(= Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 vs noen spør kan jeg sikkert maile .wad filene til dem Lenke til kommentar
josteinaj Skrevet 19. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2003 vs noen spør kan jeg sikkert maile .wad filene til dem jeg ville vært meget takknemlig om du sendte wad-filene til [email protected] Lenke til kommentar
TheHobbit Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Bruker selv Microsoft Intellimouse for Bluetooth.. Synker min P800 greit via den. Så langt jeg har funnet ut, er det den billigste måten å fixe Bluetooth på.. Uten å kjøpe orginal tillbehør eller skaffe HK med støtte. Lenke til kommentar
josteinaj Skrevet 20. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2003 Tenker jeg går for http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...ID=&GrpID=&s=sr jeg... Tusen takk for wad-filene Jeg_har_en_p800(= ! digg med doom på trikken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå