kimhhans Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 HAr en bærbar med trådløst internett(ADSL, bluecom) hjemme. Var borte i helgen og koblet med opp til internett gjennom en ISDN linje. Når jeg kom hjem så fikk jeg ikke noe kontakt med internett. Når jeg åpnet explorer så fikk jeg bare opp den oppringings boksen som jeg hadde brukt tidligere i helgen. Jeg slettet denne men får fremdeles ikke kontakt. Forsøkte ipconfig release, renew men fremdeles ikke noe kontakt. Forsøkte også å slå av/på modemet. Noen som vet hva jeg må gjøre? XP home, ADSL, bluecom Lenke til kommentar
agvg Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Noen som vet hva jeg må gjøre? XP home, ADSL, bluecom Inn i Ie og krysse av for at den aldri skal slå et nummer? Eller du kan jo kjøre en av de flotte wizzardene for nettoppkobling? Lenke til kommentar
kimhhans Skrevet 3. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2003 Glemte å skrive outlook heller ikke klarte å hente mailen, forsøkte også å kjøre ny oppkobling. Nada resultat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå