Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Normalt å klø seg på pungen?

Lillehagen.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har lagt merke til et fenomen, som jeg kaller "klaske og prate"-fenomenet....og det er som følgende: Du står å prater med en, dette er helst en fyr som liker å gå i joggebukse eller skjorts...Når du og han står og prater så kan du ikke la være å legge merke til at han står og klasker på ene siden. Ikke kløing akkuratt, er mer en blanding mellom lett klasking og kløing. Og mer humoristisk er det når han står og prater, mens hånden går som en trommestikke der nede. Satt litt på spissen dette, men håper det er flere som har opplevd dette.

ja, sett flere som gjør dette. Men synes det er mer napping enn klasking. Hånden går ned, huker på en måte fingeren fast i strikken på boksern(ser det ut som) og napper(klør) til. Gjerne med langefingeren og det varierer litt om det er oppover, nedover eller på skrå det kløes..

Eller så har man den klassiske ta tak dra nedover kløen. Ser den oftest på fottballbanen.

Lenke til kommentar
DENE TRODEN RULEEEEER!!!!! YOOOHOOOOO!!!! KLØ PÅ DEN FORDØMTE PUNGEN DERES OG LEV LIVET OG SKRIV MASSE INNLEGG I DENNE TRÅDEN! :D

Høres ut som om folk trengte en tråd som dette for å få uttrykket pung-følelsene sine :p

Endret av Lillehagen
Lenke til kommentar
DENE TRODEN RULEEEEER!!!!! YOOOHOOOOO!!!! KLØ PÅ DEN FORDØMTE PUNGEN DERES OG LEV LIVET OG SKRIV MASSE INNLEGG I DENNE TRÅDEN! :D

Høres ut som om folk trengte en tråd som dette for å få uttrykket pung-følelsene sine :p

Helt enig.. Der vi kan dele våre klø egenskaper med andre som klør.. ^^

Lenke til kommentar
Klør man så klør man, samme hvor det er vel ? :p

Så viss du sitter på et offentlig sted, der det er mange folk rundt deg.. Så bare tar du å stikker fingern din langt oppi nesa og begynner å klø?

Jeg sa ikke at man måtte klø seg? Virka kanskje sånn, det vet jeg.

Klart man prøver jo å hjemme seg bort og klø seg på mest mulig renslig måte, og for å skåne andre mot å se det og for å hindre spredning av bakterier.

Så nei, jeg stapper ikke finger'n oppi nesa for å klø meg om jeg skulle klø i nesa, med mindre jeg er på en random fisketur etc. og står ved vannet å bare kan skylle hendene etterpå.

Prøver å finna meg et sted der det er papir så man kan pusse nesa si litt da ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...