EvenEleven Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Man får hår på ryggen av å klø seg på pungen og hår i håndflata av å onanere. hva har kristendommen og eldrehjemmet gjort med folk?:S Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 :!: for en tråd... det er vel normalt å klø seg??? Du klør kanskje litt ekstra i pungen når du spiller, siden det blir tett og klamt nedi der Lenke til kommentar
Lillehagen.no Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Tror og håper alle gjør det.Hadde en kompis som jeg spilte CS med. Hver gang han dævva så hører jeg i høytaleren: "Faen, jeg klødde meg på kukken akkurat." Og det var hver eneste gang han døde. Og det var ofte... Vet ikke om det bare vare en dårlig unnskyldning eller om det faktisk var sant. Han er nok ikke den eneste Bruker den unnskyldningen en gang i blant jeg og Man får hår på ryggen av å klø seg på pungen og hår i håndflata av å onanere. hva har kristendommen og eldrehjemmet gjort med folk?:S Ja, du har et poeng der Endret 5. mai 2008 av Lillehagen Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Fant ut at jeg tar "kløpauser" når jeg spiller spill, slik som GTA IV når man sitter i taxi og bare kan chille, eller andre spill. eneste spillene jeg har hatt problemer med å ta "kløpauser" i må være F.E.A.R. eller Condemned. Mon tro hvorfor? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg har lagt merke til et fenomen, som jeg kaller "klaske og prate"-fenomenet....og det er som følgende: Du står å prater med en, dette er helst en fyr som liker å gå i joggebukse eller skjorts...Når du og han står og prater så kan du ikke la være å legge merke til at han står og klasker på ene siden. Ikke kløing akkuratt, er mer en blanding mellom lett klasking og kløing. Og mer humoristisk er det når han står og prater, mens hånden går som en trommestikke der nede. Satt litt på spissen dette, men håper det er flere som har opplevd dette. Lenke til kommentar
Lillehagen.no Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 Haha :!: Den var ny for meg Lenke til kommentar
n4w Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Hoi! Stopp litt. Trodde du var en jente? Eller er jeg helt på jordet nå? oO Lenke til kommentar
Kaizerlol Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg klør meg på donglebærene ganske ofte. Jeg gjør det nå faktisk! Lenke til kommentar
Jagland Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Å klø seg på pungen er noe av det beste i verden Endret 6. mai 2008 av Jagland Lenke til kommentar
Lillehagen.no Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 Kan tenke meg at det er mange som har klødd seg mye i pungen etter å ha sett denne tråden Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Kan tenke meg at det er mange som har klødd seg mye i pungen etter å ha sett denne tråden Om det er noen trøst så har mange klødd seg før de så denne tråden og . Lenke til kommentar
Lillehagen.no Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 Joda, men det ble kanskje litt ekstra kløing når jeg tok det opp tenkte jeg Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Har søren meg ikke sovet siden jeg posta første gang i tråden...det klør og klør, får f... meg ikke fred. Må kjøpe meg sånn antikløpung-krem!!! Endret 6. mai 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Lillehagen.no Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 Haha Noen tråder bør du vel bare holde deg unna :!: Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Beklager for "humor"-innleggene, men jeg får sikkert noen til å le. Er sånt jeg kommer på der og da.....så jeg må bare skrive det ned da:P Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 DENE TRODEN RULEEEEER!!!!! YOOOHOOOOO!!!! KLØ PÅ DEN FORDØMTE PUNGEN DERES OG LEV LIVET OG SKRIV MASSE INNLEGG I DENNE TRÅDEN! (Tror jeg gikk litt amok.. xD) Lenke til kommentar
n4w Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Har søren meg ikke sovet siden jeg posta første gang i tråden...det klør og klør, får f... meg ikke fred.Må kjøpe meg sånn antikløpung-krem!!! Du kan jo kjøpe sånn anti rynke krem. :!: Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Er for sent for pungen min ja, må ta plastikk operasjon isåfall da....rynkekrem....samme som å si til ei 80år gamle dame...bruk denne og se 20 ut igjen....liksom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå