Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Normalt å klø seg på pungen?

Lillehagen.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror og håper alle gjør det.

Hadde en kompis som jeg spilte CS med. Hver gang han dævva så hører jeg i høytaleren: "Faen, jeg klødde meg på kukken akkurat." Og det var hver eneste gang han døde. Og det var ofte... Vet ikke om det bare vare en dårlig unnskyldning eller om det faktisk var sant.

Han er nok ikke den eneste :whistle: Bruker den unnskyldningen en gang i blant jeg og :p

Man får hår på ryggen av å klø seg på pungen og hår i håndflata av å onanere. hva har kristendommen og eldrehjemmet gjort med folk?:S

Ja, du har et poeng der :ermm:

Endret av Lillehagen
Lenke til kommentar

Jeg har lagt merke til et fenomen, som jeg kaller "klaske og prate"-fenomenet....og det er som følgende: Du står å prater med en, dette er helst en fyr som liker å gå i joggebukse eller skjorts...Når du og han står og prater så kan du ikke la være å legge merke til at han står og klasker på ene siden. Ikke kløing akkuratt, er mer en blanding mellom lett klasking og kløing. Og mer humoristisk er det når han står og prater, mens hånden går som en trommestikke der nede. Satt litt på spissen dette, men håper det er flere som har opplevd dette.

Lenke til kommentar
Har søren meg ikke sovet siden jeg posta første gang i tråden...det klør og klør, får f... meg ikke fred.

Må kjøpe meg sånn antikløpung-krem!!!

Du kan jo kjøpe sånn anti rynke krem. :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...