Lillehagen.no Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 Takker for hjelpen moderator Syns det tok litt av her til slutt Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg klør meg på pungen som om det skulle være småpenger jeg leter etter... til tider. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Bildene hadde vel noe med saken å gjøre hvis man kunne lese. Whatever. Så noe merkelig her igår. Satt på bussen hjem og når jeg kommer inn på bussen ser jeg han bussjåføren sitte med hånda langt nede i buksa. (ja nedi boksern) Det fikk meg til å tenke: Alt gjør man ikke offentlig. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Vet dere at man får hår på ryggen av å klø seg på guttene sine :!: :!: Lenke til kommentar
n4w Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Eek! Men... Men... Det er jo så godt? Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Aaash! Jeg vil ikke ha hår på ryggen.. xD Lenke til kommentar
Lillehagen.no Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Hvis det er sant ser jeg ut som en gorilla på ryggen nå Endret 5. mai 2008 av Lillehagen Lenke til kommentar
Martinma Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Ekke sant at man får hår på ryggen av det.. Tror jeg hvertfall ikke noe på.. N4w er teit btw Lenke til kommentar
n4w Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Altså Greg... (martinma) Nå er jeg rett og slett lei av å se på de meningsløse kommentarene dine etter en strebnen for å bli oppdaget. Hadde det vært lov så skulle jeg sagt min personlige mening om deg. Og siden du leser manga skulle det heller ikke forundre meg om du faktisk liker hentai. Jeg vet også hvor du bor: *adresse sensurert av moderator*. Hmm... Fancy that. Og at du faktisk liker ebony pr0n er nuh et faktum. Takk for meg. Endret 5. mai 2008 av Jarmo Lenke til kommentar
Martinma Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Hahaha.. Ikke hør på det Fev4ng sier, skulle bare kjent han selv du så skjønner du hva jeg mener Lenke til kommentar
n4w Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Hvem sier jeg fikk det fra fev4ng? Lenke til kommentar
jahas Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 tenk å klø seg på denna a... k9s Lenke til kommentar
Lillehagen.no Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 Seriøst martinma, unødvendig med sånne kommentarer. Kan ikke du bare holde deg unna denne tråden? Du bare sjenerer folk, t.o.m meg som du ikke har sagt noe negativt til.... Lenke til kommentar
Lillehagen.no Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Ekke sant at man får hår på ryggen av det.. Tror jeg hvertfall ikke noe på.. N4w er teit btw Denne kanskje? N4w er teit btw? Du kan bare holde sånt for deg selv, ingen bryr seg om du syns han er teit eller ikke. I tillegg så har du kommet med tidligere unødvendige kommentarer i denne tråden, så hva med å bare la være å poste i denne tråden i det hele tatt? Endret 5. mai 2008 av Lillehagen Lenke til kommentar
Martinma Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Greit! sorry, men den der posta egentlig ikke jeg en gang, stopper med alt unødvendig preik fra nå av.. Endret 5. mai 2008 av Martinma Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Tror og håper alle gjør det. Hadde en kompis som jeg spilte CS med. Hver gang han dævva så hører jeg i høytaleren: "Faen, jeg klødde meg på kukken akkurat." Og det var hver eneste gang han døde. Og det var ofte... Vet ikke om det bare vare en dårlig unnskyldning eller om det faktisk var sant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå