Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Normalt å klø seg på pungen?

Lillehagen.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bildene hadde vel noe med saken å gjøre hvis man kunne lese. :roll:

Whatever.

Så noe merkelig her igår.

Satt på bussen hjem og når jeg kommer inn på bussen ser jeg han bussjåføren sitte med hånda langt nede i buksa. (ja nedi boksern)

Det fikk meg til å tenke:

Alt gjør man ikke offentlig. :p

Lenke til kommentar

Altså Greg... (martinma)

Nå er jeg rett og slett lei av å se på de meningsløse kommentarene dine etter en strebnen for å bli oppdaget. Hadde det vært lov så skulle jeg sagt min personlige mening om deg.

Og siden du leser manga skulle det heller ikke forundre meg om du faktisk liker hentai.

Jeg vet også hvor du bor: *adresse sensurert av moderator*. Hmm... Fancy that.

Og at du faktisk liker ebony pr0n er nuh et faktum.

Takk for meg.

Endret av Jarmo
Lenke til kommentar
Ekke sant at man får hår på ryggen av det.. Tror jeg hvertfall ikke noe på.. N4w er teit btw

Denne kanskje? N4w er teit btw? Du kan bare holde sånt for deg selv, ingen bryr seg om du syns han er teit eller ikke. I tillegg så har du kommet med tidligere unødvendige kommentarer i denne tråden, så hva med å bare la være å poste i denne tråden i det hele tatt?

Endret av Lillehagen
Lenke til kommentar

Tror og håper alle gjør det.

Hadde en kompis som jeg spilte CS med. Hver gang han dævva så hører jeg i høytaleren: "Faen, jeg klødde meg på kukken akkurat." Og det var hver eneste gang han døde. Og det var ofte... Vet ikke om det bare vare en dårlig unnskyldning eller om det faktisk var sant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...