Lillehagen.no Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 Kan tenke meg at du drar mange damer med hånda nedi buksa? Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Endelig hjemme fra overnattings tur med klassen på Langøyene. Sal si jeg klødde mye på pungen ass.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) Kan tenke meg at du drar mange damer med hånda nedi buksa? Ja, faktisk Kan hende det er fordi det er meg da. Endret 13. juni 2008 av Slettet-oVjeg2q2Tk Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Kan tenke meg at du drar mange damer med hånda nedi buksa? Å ja Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Såå.. Skjer folkens? Ikkno mer kløing ellr? xD Lenke til kommentar
Lillehagen.no Skrevet 17. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2008 Åjo, det er derfor det har blitt så stille her, folk er optatte med å klø seg Lenke til kommentar
n4w Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Jepp, litt pung-beføling med panisk tiss nappi....eh... Ja, jeg klør meg på pungen, anywhere, anytime, for vennene mone er det nesten selvfølge at jeg fikler litt med meg selv Alltid gøy å klø seg litt ekstra godt med fint folk på besøk også. Lenke til kommentar
eflas Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Er det noen som IKKE klør seg på pungen? Lenke til kommentar
---SPEED--- Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 jeg står med hånda på pungen hele tiden jeg Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Et par innlegg med off-topic er fjernet. Vennligst hold dere til trådens tema. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 La meg bare si en ting: Hvis det klør så vil det bli klødd på. Deal with it! Lenke til kommentar
n4w Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 La meg bare si en ting: Hvis det klør så vil det bli klødd på. Deal with it! Words of truth Lenke til kommentar
Addan Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Yeah. Jeg klør meg når det klør liksom! Ofte uten at jeg tenker over det Ha rogså in kar i klassen som sitter med hånda i boxern nesten hele tiden, til og med når han leste høy for klassen... Hvis jeg ser på film eller noe blir det mer kløing en vanlig da Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Ha rogså in kar i klassen som sitter med hånda i boxern nesten hele tiden, til og med når han leste høy for klassen... Hvis jeg ser på film eller noe blir det mer kløing en vanlig da Minn meg på om å ikke håndhilse på han... Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 husk og ikke håndhils på han...Bare si hei og gi en hilsen med handa eller noe.. Selv klør jeg ikke så mye fortiden.. gitt seg litt liksom.. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Ha rogså in kar i klassen som sitter med hånda i boxern nesten hele tiden, til og med når han leste høy for klassen... Hvis jeg ser på film eller noe blir det mer kløing en vanlig da Minn meg på om å ikke håndhilse på han... Han klør vel seg kun med en hånd. Og skal du håndhilse på fyren har han vel den ene i boxern da eller hva? Lenke til kommentar
Lillehagen.no Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2008 Så stille det har blitt i det siste? Har folk slutta å klø seg på pungen? For isåfall blir jeg både skuffa og fornærma på veiene av alle som klør seg på pungene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå